مخفی ترین مکان های جهان

مخفی ترین مکان های جهان

مخفی ترین مکان های جهان

در دنیای امروز که دسترسی به مکان های مختلف به راحتی امکان پذیر است، مکان هایی در نقاط مختلف جهان وجود دارد که بازدید از آن ها ممنوع می باشد. مکان های مخفی علاوه بر این که از دید عموم مردم پنهان مانده اند، اغلب مکان هایی هستند که دسترسی به آن ها دشوار است. آسمان هفتم در ادامه شما را با چند مکان برتر مخفی در جهان بیشتر آشنا می کند.

جزیره مار _ برزیل

    جزیره مار حوالی سواحل سائوپائولو در برزیل قرار دارد که مکانی برای زندگی مارهای افعی و سمی است. تعداد مارهایی که در این جزیره زندگی می کنند بین 2000 تا 4000 مار تخمین زده شده‌است که با این وجود می توان در هر متر مربع 1 تا 5 مار تصور کرد. به دلیل اینکه فقط یک نیش از این مارها برای کشتن انسان در یک ساعت کافیست، بازدید از این جزیره برای عموم مردم ممنوع است. بازدید از این جزیره فقط توسط محققان و دانشمندانی انجام شده است که در مورد نحوه برخورد با مارها آموزش دیده اند.

 نمونه هایی از شگفتی های جهان در ایران
هتل های شیشه ای رویایی فنلاند

کوه Sanqing - چین

    کوه سانکینگ کوهی معروف در چین است که به خاطر زیبایی خود افراد زیادی را مجذوب خود کرده و در سال 2008 به فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شد. این کوه دارای سه تپه است که افراد می توانند با بالا رفتن از تپه ها وارد کوه شوند. یکی از بلندترین تپه های جهان به نام تپه یوجینگ متعلق به این کوه است که ارتفاع آن از سطح دریا 1817 متر است.

جزیره هرد - استرالیا

    جزیره هرد یک جزیره مخفی در استرالیا است که در وسط اقیانوس بین استرالیا و قطب جنوب قرار دارد. این جزیره کاملا دست نخورده است و بازدید از آن برای مردم توسط دولت غیرمجاز و ممنوع اعلام شده است، زیرا دولت استرالیا درنظر دارد این جزیره را به عنوان یک محیط بکر حفظ کند. دو آتشفشان فعال، بلندترین کوه استرالیا و تعدادی یخچال طبیعی در این جزیره وجود دارد که اطلاعات موجود در مورد آن ها معمولا از طریق روش های بدون بازدید، کشف شده است.

آخرین تور ها