هیجان سواری با کایاک

هیجان سواری با کایاک

هیجان سواری با یک کایاک را در دبی تجربه کنید.

این روزها ورزش های آبی در دبی محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. با توجه به شرایط آب و هوایی، مردم می خواهند زمان بیشتری را در ساحل بگذرانند و از فعالیت های آبی لذت ببرند.  سفر دریایی با قایق های کایاک یک انتخاب عالی برای کسانی است که تمایل دارند مناظر بی نظیر دبی را از یک نقطه ی فوق العاده روی دریا رویت کنند و لذت ببرند. برای ثبت زیبایی دبی می توانید کلاه یا کلاه آفتابگیر، عینک آفتابی و دوربین خود را حمل کنید. پیشنهاد ما پوشیدن لباس حمام با تی شرت یا تاپ ضد اشعه ماوراء بنفش است. برای ایمنی پوست ضد آفتاب خود را فراموش نکنید. همین امروز با خرید تورهای متنوع دبی با آسمان هفتم بلیط کایاک خود را در دبی رزرو کنید و تجربه های فراموش نشدنی را در آب های پلام جمیرا، دبی مارینا و JBR دبی کشف کنید.

هیجان سواری با قایق کایاک

کایاک سواری یک ورزش هیجان انگیز است که همه آن را دوست دارند. همانطور که می دانیم سواحل خیره کننده دبی بهترین مکان برای تجربه هر نوع ورزش و فعالیت آبی است. 
افراد با سن بیشتر از ۱۶ سال می توانند در این فعالیت آبی شرکت کنند. علاوه بر آن، محدوده ی وزن باید بین ۴۵ تا ۱۰۰ کیلوگرم باشد.
در این سفر دریایی یک ساعته،  مهمانان می توانند در آب های آرام دبی قایق سواری کنند و به تحسین شگفتی های بی نظیر معماری و مناظر زیبا در طول مسیر بپردازند.
صرف نظر از توانایی شما در قایق سواری، می توانید مهارت های کایاک سواری خود را در قایقهای تک نفره و دو نفره ارتقا دهید و پارو زدن در قایق های کایاک پیشرفته را با کمک راهنمایی های حرفه ای مربیان بیاموزید.

گشت شهری ویژه با اتوبوس بیگ باس دبی

جذابیتهای پارک آبی آتلانتیس

آدرس و زمان برگزاری امارات متحده - شهر دبی - ساحل جی بی آر همهروره از ساعت 10 صبح

قیمت بلیط قایق 1 نفره حدود 150 درهم و قایق 2 نفره حدود 210 درهم میباشد
 

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی