اسکی روی آب جزیره کیش

اسکی روی آب جزیره کیش

 

اسکی روی آب یکی از تفریحات هیجان انگیز دریایی کیش است که طرفداران بسیاری مخصوصا در قشر جوان پیدا کرده است. این تفریح به دو صورت انجام میشود . 1-فرد دو چوب اسکی به پا میکندو توسط طنابی که به قایق تندرو متصل است، به حرکت در میاید و روی آب با سرعت بالا حرکت میکند که تجربه اش می تواند بسیار جذاب و به یادماندنی باشد. 2- کیبل اسکی کیش به وسیله یک کابل بصورت اتوماتیک و برقی شما را روی سطح دریا می کشد .تمام تجهیزات به شما داده می شود. فقط وسایل شخصی مانند حوله، لباس زیر و دمپایی به همراه داشته باشید.
همه روزه می‌توانید تور کیش از اصفهان و تور کیش از تهران را در سایت آسمان هفتم مشاهده و رزرو کنید.

اسکی روی آب جزیره کیش

کیبل اسکی یکی از ورزش های آبی کیش است که در بین بازدیدکنندگان بسیار محبوب است. این مجموعه اولین و بزرگترین اسکی کابلی خاورمیانه است که در یکی از زیباترین سواحل کیش به نام نقره فام واقع شده است. این مجموعه ورزشی با 860 متر طول و 160 متر عرض به عنوان بزرگترین اسکی کابلی جهان شناخته می شود. برای ارائه خدمات بهتر به بازدیدکنندگان و گردشگران، 5 برج در خلیج فارس وجود دارد که 12 نفر می توانند به طور همزمان از خدمات استفاده کنند. اکیدا توصیه می کنیم در سفر به کیش این مکان شگفت انگیز را از دست ندهید، زیرا هیجان این ورزش همیشه در ذهن شما باقی خواهد ماند. کیبل اسکی در جزیره کیش نزدیک اسکله تفریحی است و به خاطر درختان نارگیل و درختان کهنسال شهرت دارد. در این منطقه کمان های زیادی وجود دارد که منظره زیبایی را ایجاد می کند. در همین کلوپ سایر تفریحات دریایی کیش مانند پاراسل، شاتل کیش، غواصی، اسکوتر زیردریایی کیش و … نیز ارائه می شود.

مجله گردشگری آسمان هفتم

دلفیناریوم و باغ پرندگان کیش

تله کابین کیش

اسکی روی آب جزیره کیش

اسکی روی آب در کیش برای آقایان و بانوان قابل استفاده می باشد. هر بلیط مخصوص به یک نفر و به صورت تک نفره قابل استفاده است. برای بانوان لگ و تونیک و برای آقایان تی شرت و شلوارک لباس مناسب اسکی روی آب کیش می باشد.12 دقیقه مدت زمان استفاده از این تفریح می باشد. مربی اسکی  ابتدای کار به شما آموزش های لازم در حد تفریح و مبتدی را ارائه میکند. ساعت مراجعه به کلوپ جهت اسکی روی آب کیش از ساعت 9 الی 16 است، با توجه به سانس انتخابی خود به کلوپ مراجعه نمایید.

 

 

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش