بازارهای جزیره هنگام قشم

بازارهای جزیره هنگام قشم

بازارچه های محلی جزیره هنگام

یکی از دلایلی که جزیره هنگام را به این حد دوست داشتنی کرده وجود بازارهای بومی است که به آن رنگ و بوی خاصی داده است . 

از حجره های آن که از مصالح بومی مثل نی ساخته شده اند گرفته تا انواع و اقسام دست سازها و لباس های رنگارنگی که نشان از سنت های کهن مردم بومی این منطقه دارند و در میان بازار برای فروش به نمایش گذاشته می شوند. وقتی که با قایق خود را به جزیره زیبای هنگام قشم می‌رسانید و از قایق پیاده می‌شوید، بازارچه ساحلی هنگام اولین چیزی است که توجه‌تان را به خود جلب می‌کند. 

آنچه از هر منطقه در ذهن آدم همیشه ماندگار می‌باشد عطر و بوی آن منطقه است و در این جزیره می توانید انواع عطر ادویه های جنوبی و بوی دریای خلیج فارس را استشمام کنید.

بازار هنگام قشم

بازارهای ساحلی هنگام کجاست؟

این بازارها در جزیره هنگام در جنوب جزیره قشم قرار دارد .برای دسترسی به این جزیره ابتدا باید به شهر قشم سفر کنید زیرا تنها راه دسترسی به این جزیره شهر قشم می‌باشد. برای دسترسی به جزیره هنگام از قشم ساده‌ترین راه استفاده از اسکله کندالو می‌باشد.

 

تورهای جزیره قشم 

تورهای جزیره کیش

 

چه چیزهایی از بازارهای جزیره هنگام می توانید سوغات ببرید؟

از جمله محصولاتی که در بازارچه ساحلی جزیره هنگام به فروش می‌رسند می‌توان به نان، غذای محلی، انواع صدف‌ها و دیگر موجودات دریایی اشاره کرد. همچنین توسط زنان جزیره هنگام روی بدن نقش حنا انجام می‌شود. در ظروف کوچک نیز روغن کوسه به فروش می‌رسد.

سوغات جزیره هنگام

 

مسیر هوایی
راحت‌ترین راه دسترسی به جزیره هنگام استفاده از مسیر هوایی می‌باشد. تنها کافی است بلیط هواپیما به مقصد قشم یا بندرعباس را خریداری نمایید. فرودگاه بین‌المللی قشم تا اسکله کندالو کمترین فاصله را دارد. قطب ترانزیت کالا از طریق دریا در ایران نیز بندرعباس می‌باشد. با هزینه اندک می‌توان با استفاده از شناورهای شرکت حمل‌ونقل دریایی از اسکله شهید حقانی به اسکله شهید ذاکری قشم رسید.

 

برای اطلاعات بیشتر از این سفرهای هوایی با آسمان هفتم با بهترین قیمت به صورت 24 ساعته تماس بگیرید:  02191306767

 

آخرین تور ها

آخرین تور های قشم