شهر کیپ تاون آفریقا

شهر کیپ تاون آفریقا

کیپ تاون آفریقا

کیپ‌تاون (به آفریکانس: Kaapstad) و (به انگلیسی: Cape Town) نام دومین شهر پرجمعیت آفریقای جنوبی بعد از ژوهانسبورگ است. شهر کیپ‌تاون همچنین پایتخت استان کیپ غربی (Western Cape) می‌باشد. این شهر محبوبترین مقصد جهانگردان در قاره آفریقا است.

ساختمان پارلمان آفریقای جنوبی همچنین در شهر کیپ‌تاون قرار دارد. کیپ‌تاون نخستین اقامت‌گاه سفید پوستان آفریقای جنوبی بود که در ۱۶۵۲ به‌وسیله کمپانی هند شرقی هلند ساخته‌شد. کیپ‌تاون بر اساس نظریه سنجی روزنامه نیویورک تایمز یکی از زیباترین شهر های جهان است.این شهر آرام و بی سر و صدا است و زندگی در آن جریانی ملایم و دل‌ انگیز دارد.

مناطق دیدنی شهر کیپ تاون

- کوهستان تیبل table mountain

کوه تیبل (Table Mountain) از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مکان‌های دیدنی آفریقای جنوبی در شهر کیپ تاون است. از دامنه این کوه با تله‌کابین یا با استفاده از مسیر پیاده‌روی می‌توانید به بالای کوه رفته و چشم‌انداز زیبا و ۳۶۰ درجه‌ای از شهر کیپ تاون و جزیره روبن، در مقابل دیدگان‌تان داشته باشید.

کوه تیبل

 

- ساحل ویکتوریا و آلفرد 

ساحل ویکتوریا و آلفرد (Victoria and Alfred Waterfront) از سواحل پرطرفدار کیپ تاون است که همیشه مملو از گردشگران از سرتاسر دنیا با فرهنگ‌های مختلف است. در این ساحل رستوران، فروشگاه، سینما، بازار سنتی و شهربازی برای تفریح و رفاه گردشگران فراهم شده است. شب‌های این ساحل بسیار دیدنی است و همیشه موسیقی زنده در آن اجرا می‌شود.

ساحل ویکتوریا و آلفرد

 

-بوکاپ bo kaap

بوکاپ (Bo-Kaap) محله‌ای تاریخی و مشهور است که از خانه‌های رنگارنگ و زیبا و خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده تشکیل شده است. این محله بخش عظیمی از جامعه مالایی شهر کیپ تاون را در خود گنجانده است. قدمت خانه‌های رنگی این محله به عصر برده‌داری، زمانی که برده‌ها مجبور بودند، خانه‌هایشان را یکنواخت رنگ کنند، باز می‌گردد.

بوکاپ

 

-باغ ملی گیاه شناسی کریستن بوش

باغ ملی گیاه‌شناسی کریستن بوش (Kirstenbosch National Botanical Garden)، نزدیک به ۵ هزار نوع گیاه را در خود جای داده است و یکی از بزرگ‌ترین موزه‌های گیاه‌شناسی جهان محسوب می‌شود. یک‌ مسیر پیاده‌روی ۱۳۰ متری از باغ کریستن بوش تا کوه تیبل از دیگر جاذبه‌های دیدنی این باغ گیا‌ه‌شناسی به شمار می‌آید. این باغ همچنین میزبان کنسرت‌ها و سینماهای فضای باز است.

باغ ملی گیاه شناسی

 

تورهای آفریقای جنوبی 

تورهای  دوبی

 

اگر هوس سفر به این شهر , مهد دموکراسی جهان را کرده اید با آسمان هفتم تماس بگیرید تا با آگاهی و اطلاعات کافی راهی سفر شوید: 02191306767

آخرین تور ها

آخرین تور های کیپ تان