سواحل کلیفتون آفریقا

سواحل کلیفتون آفریقا

سواحل کلیفتون کیپ‌تاون

 سواحل کلیفتون یکی از معروف‌ترین دیدنی های آفریقای جنوبی محسوب می‌شود که در این شهر واقع شده است و عاشقان آفتاب را تابستان هر سال به سمت خود می‌کشاند. آب‌های فیروزه‌ای به همراه صخره‌های خوش‌فرم و ساحلی تمیز با شن‌های سپید رنگ تنها بخشی از جذابیت‌های سواحل کلیفتون به شمار می‌رود.

سواحل چهارگانه کلیفتون در شهر کیپ‌تاون را می‌توان ازجمله زیباترین سواحل موجود در سراسر جهان به‌ حساب آورد. این مکان سالانه میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند.

 

سواحل کلیفتن

 

تفریحات سواحل کلیفتن

در این سواحل علاوه بر لذت بردن از چشم‌اندازهای بی‌نظیر سواحل می‌توانید از انواع ورزش‌های آبی و تفریحات دریایی مانند شنا، غواصی و قایق‌سواری لذت ببرید و اگر به ورزش علاقه‌ای ندارید، می‌توانید یک نوشیدنی خنک که در ساحل به فروش می‌رود، تهیه کنید و با استراحت زیر نور دلپذیر ساحل آرامشی وصف‌ناشدنی را تجربه نمایید همچنین مناظر بسیار زیبایی مانند کوهستان سر شیر (Lion’s Head) و درختان سرسبز در دسترس شما هستند.

 

سواحل آفریقا

 

بهترین زمان سفر به این سواحل

گرم‌ترین ماه‌های سال در این منطقه، ماه‌های اکتبر و آوریل یعنی اوایل پاییز و بهار هستند. در ماه‌هایی مانند نوامبر و آوریل (فصل تابستان) این مکان به‌ شدت شلوغ خواهد شد. خانه‌های ساخته‌ شده در این سواحل بسیار گران هستند و قیمت آن‌ها از 6 میلیون دلار نیز بالاتر می‌رود ولی برای یک نوشیدنی خنک در این ساحل تنها نیاز به پرداخت 10 رند (بیست و پنج‌ هزار تومان) خواهید داشت. 

تورهای آفریقای جنوبی 

تورهای فرانسه 

 

سخن آخر

اما با یک تور مناسب و تضمینی می توانید به راحتی در این شهر زیبا برای چند روز اقامت داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید 
برای یافتن بهترین تورهای آفریقا با آسمان هفتم تماس بگیرید : 02191306767

 

آخرین تور ها

آخرین تور های کیپ تان