5 مورد از دیدنی های قزاقستان

5 مورد از دیدنی های قزاقستان

5 مورد از دیدنی های قزاقستان

ابن روزها قزاقستان به یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار بین ایرانیان تبدیل شده است. با ما همراه باشید تا گوشه ای از دیدنی های این کشور رو به رشد در همه صنایع مخصوصا صنعت گردشگری را بیشتر بشناسید. آژانس آسمان هفتم برگزار کننده تورهای جذاب قزاقستان در خدمت شما عزیزان است.

1.آلماتی


آلماتی پایتخت سابق قزاقستان، بزرگترین شهر و همچنین قلب فرهنگی و تجاری آن باقی مانده است. به این ترتیب، فضای بسیار غنی و پیچیده ای در این مکان وجود دارد، با تعداد زیادی رستوران و بارهای مد روز که می توانید امتحان کنید.
با وجود چند موزه بزرگ و مناظر تاریخی که در اینجا و آنجا وجود دارد، چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد و بسیاری از مردم از آن به عنوان پایگاهی برای کاوش در منطقه استفاده می کنند.
آلماتی با وجود پیست های اسکی، دریاچه ها و کوه‌های مرتفعش دارای مناظر شگفت‌انگیز زیادی برای کشف است. به راحتی می توان یک یا دو هفته را صرف تماشای همه چیزهایی که آلماتی و اطراف آن دارد، کرد.

آلماتی


2.آستانه


آستانه که اخیراً در اوایل سال 2019 به نور سلطان تغییر نام داده است - همانطور که بسیاری از قزاق ها هنوز آن را می نامند - پایتخت همیشه در حال تغییر این کشور است. هر سال، ساختمان‌های دیدنی عظیمی به وجود می‌آیند. آستانه در میان استپ بی‌نظیر شمالی کشور، یکی از مدرن‌ترین و آینده‌نگرترین شهرهای آسیای مرکزی است که آسمان‌خراش‌های سر به فلک کشیده زیادی دارد.
با ادامه توسعه و رشد آستانه، تعداد زیادی از جوانان از سراسر کشور به پایتخت سرازیر می شوند، بنابراین جو بسیار پویا و جوانی در مورد خیابان های آن وجود دارد.

آستانه

تور آکتائو (قزاقستان)

با آکتائو بیشتر آشنا شوید


3. دریاچه کولسای

دریاچه کولسای در 250 کیلومتری آلماتی واقع شده و در واقع سه دریاچه برای بازدید دارد. دریاچه‌های درخشان که در امتداد رودخانه کولسای که مسیر خود را در میان کوه‌های پوشیده از جنگل تیان شان می‌پیچد، اغلب به عنوان «مروارید تیان شان» نامیده می‌شوند. می‌توانید پیاده‌روی کاملاً باشکوه اما سختی انجام دهید که شما را از دریاچه پایین به بالا می‌برد.
یک مقصد توریستی بسیار محبوب در میان قزاق‌های محلی، منطقه اطراف دریاچه کولسای دارای کمپینگ‌ها و اقامتگاه‌های عالی برای اقامت شماست و بسیاری از مردم بین دریاچه‌ها سوار بر اسب می‌روند. دریاچه هایی که دارای برخی از چشمگیرترین مناظر کشور هستند، اگر فرصتی داشته باشید واقعا ارزش دیدن دارند.

دریاچه کولسای


4. پارک ملی Karkaraly

پارک ملی Karkaraly که در ارتفاعات مرکزی قزاقستان واقع شده است، دوستداران طبیعت و علاقه مندان به فضای باز را به یک اندازه خوشحال می کند. این پارک ملی که گستره وسیعی از قلمرو را پوشش می‌دهد، میزبان انواع جانوران و گیاهان است، روباه‌ها، گوزن‌ها و گرگ‌ها که همگی در جنگل‌های بی‌پایان آن زندگی می‌کنند.
پارک ملی Karkaraly به دلیل طیف گسترده ای از مناظر طبیعی باورنکردنی، با پیاده روی، صخره نوردی و کمپینگ در همه فعالیت های مشهور در فضای باز، لذتی برای کاوش دارد.

پارک ملی


5.کیهان‌دروم بایکونور

یکی از تنها مکان‌هایی در جهان که می‌توانید شلیک موشک به فضا را تماشا کنید، کیهان‌دروم بایکونور ارزش دیدن دارد اگر به کیهان علاقه دارید. حتی اگر علاقه مند هم نیستید، دیدن یک فضاپیما واقعاً یک تجربه فراموش نشدنی است.
بایکونور بزرگترین مرکز پرتاب فضایی در جهان است که به طور مشترک توسط دولت های قزاقستان و روسیه اداره می شود. از اینجا بود که اسپوتنیک 1 و وستوک 1 - اولین پرواز فضایی خدمه - پرتاب شدند. به این ترتیب، تاریخچه زیادی در نمایش وجود دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند در اطراف این مرکز و همچنین موزه همراهی که نمایشگاه‌ها، مدل‌ها و یادگاری‌های جذاب زیادی دارد، گردش کنند.

سخن آخر

شما می توانید با یک سفر به قزاقستان تمام مناطق دیدنی و جذاب این سرزمین را ملاقات کنید

پس همین الان با آسمان هفتم تماس بگیرید : 02191306767

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید: تلگرام و اینستاگرام آسمان هفتم

آخرین تور ها

آخرین تور های آکتائو