هنر در بهشت ​​بانکوک تایلند

هنر در بهشت ​​بانکوک تایلند

هنر در بهشت ​​بانکوک

 به هنر در بهشت ​​بانکوک خوش آمدید، یک موزه هنری شگفت انگیر که شما را به قلمرویی منتقل می کند که در آن نقاشی ها جان می گیرند و شما قهرمان داستان هر یک از این نقاشی ها می شوید.

هنر در بهشت ​​بانکوک یک موزه هنری تعاملی است که در شهر بانکوک، تایلند واقع شده است. ایده ی این موزه از کره جنوبی سرچشمه گرفته و به کشورهای دیگر گسترش یافته است. این موزه برای ارائه یک تجربه هنری منحصر به فرد و همه جانبه برای بازدیدکنندگان طراحی شده است، جایی که آنها می توانند بخشی از آثار هنری شوند و با نمایشگرها تعامل داشته باشند.

 

موزه هنر در تایلند

 

مفهوم هنر در بهشت ​​بانکوک حول نقاشی های سه بعدی می چرخد ​​که به عنوان "هنر ترفند" نیز شناخته می شود. این نقاشی ها به گونه ای خلق شده اند که از زوایای خاص، توهم عمق و پرسپکتیو را ایجاد می کنند. این موزه دارای مناطق مختلف و بیش از صد اثر هنری است که طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می‌دهد، از هنر  های کلاسیک گرفته تا هنرهای مدرن و فانتزی.

 

تور تایلند از تهران

 

هنر در بهشت ​​بانکوک دارای بیش از 100 اثر هنری سه بعدی است که توسط تیمی از هنرمندان ماهر خلق شده اند. این نقاشی‌ها از کپی شاهکارهای معروف تا خلاقیت‌های اصلی که فانتزی و واقعیت را در هم می‌آمیزند، متفاوت است. می‌توانید انتظار دیدن صحنه‌هایی با الهام از طبیعت، معماری، اساطیر، فرهنگ پاپ و موارد دیگر را داشته باشید.

 

هنر در بهشت بانکوک

 

 موزه به چندین منطقه موضوعی تقسیم می شود که هر کدام مجموعه منحصر به فرد خود از آثار هنری را دارند. برخی از مناطق محبوب عبارتند از: منطقه زیر دریا، منطقه حیات وحش، منطقه دایناسور، منطقه سورئال و منطقه مدرن. هر منطقه مفاهیم و طرح های هنری متفاوتی را ارائه می دهد.

 

عکاسی در بهشت بانکوک

 

وقتی از هنر در بهشت ​​بانکوک بازدید می کنید، تشویق می شوید که فعالانه با آثار هنری درگیر شوید. بازدیدکنندگان می‌توانند با نقاشی‌ها ژست بگیرند و عکس بگیرند و به آن‌ها اجازه دهند بخشی از خود هنر شوند. موزه دستورالعمل‌ها و ژست‌های پیشنهادی را برای هر اثر هنری ارائه می‌کند تا به بازدیدکنندگان کمک کند بهترین دیدگاه را داشته باشند و عکس‌های بصری خیره‌کننده ایجاد کنند.

 

هنر در بهشت بانکوک

 

نمایش‌های موزه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از نظر بصری جذاب و سرگرم‌کننده باشند، همراه با طنز و خلاقیت. می توانید خود را در حال قدم زدن روی سیم بلند بالای منظره شهری، شنا با دلفین ها، سوار شدن بر فرش جادویی یا حتی قدم گذاشتن در نقاشی های معروفی مانند «مونالیزا» لئوناردو داوینچی ببینید. ماهیت تعاملی آثار هنری آن را به تجربه ای لذت بخش برای افراد در هر سنی تبدیل می کند و به یک مقصد محبوب برای گردشگران و افراد محلی تبدیل شده است.

مسیر دسترسی

هنر در پارادایس بانکوک در مرکز خرید Esplanade در منطقه Ratchadapisek بانکوک واقع شده است. این مرکز خرید با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله سیستم متروی MRT به راحتی قابل دسترسی است.

 

اگر قصد بازدید از هنر در پارادایس بانکوک را دارید، با آسمان هفتم تماس بگیرید :  02191306767
در شبکه های اجتماعی آسمان هفتم ما را دنبال کنید 
تلگرام اینستاگرام

 

آخرین تور ها

آخرین تور های بانکوک