مالدیو

مالدیو

مالدیو

مالدیو یک بهشت استوایی واقع در اقیانوس هند است ، جایی که آب های فیروزه ای با سواحل ماسه ای سفید برخورد می کنند و دنیایی از زیبایی های نفس گیر را به شما هدیه می دهد! 

مالدیو با زیبایی بی‌نظیر خود، نوید یک تعطیلات فراموش‌نشدنی را می‌دهد که خاطرات ارزشمندی را برای شما به یادگار می‌گذارد تا یک عمر باقی بماند.

مالدیو،تجربه یک بهشت گرمسیری

مالدیو دارای مجموعه ای از بیش از 1000 جزیره مرجانی است که هر کدام زیباتر از قبلی هستند. تصور کنید که روی شن های نرم و پودری قدم گذاشته اید، نسیم گرم اقیانوس را روی پوست خود احساس می کنید و خود را در آب های شفاف  غوطه ور می کنید. چه به دنبال یک تجربه رمانتیک باشید یا بخواهید ورزش های آبی هیجان انگیز را تجربه کنید و یا حتی می خواهید از زندگی روزانه و تنش های آن دور شوید و به ساحلی آرام نیاز دارید مالدیو بهترین گزینه برای شماست.

 

 

تور مالدیو با آسمان هفتم

 

بهترین مکان های دیدنی مالدیو

در اینجا برخی از بهترین مکان های دیدنی مالدیو آورده شده است:

ماله

 پایتخت مالدیو ترکیبی جذاب از مدرنیته و سنت است. این مکان دارای چندین جاذبه از جمله موزه ملی مالدیو، مسجد جمعه بزرگ (Hukuru Miskiy) و بازار شلوغ ماهی محلی است.

استراحتگاه های لوکس و خانه های ییلاقی روی آب

 مالدیو به خاطر استراحتگاه های مجلل خود که بسیاری از آنها در جزایر خصوصی واقع شده اند، مشهور است.امکانات رفاهی همچون استخرهای خصوصی، و مناظر خیره کننده اقیانوس هند از خانه ییلاقی روی آب خود لذت ببرید. با صدای امواج ملایمی که به آستان شما می‌چرخند از خواب بیدار شوید و شاهد غروب‌های نفس‌گیر از تراس خصوصی خود باشید. این یک تجربه واقعی بهشتی است که فراتر از همه انتظارات است.

 

بهشت غواصی در مالدیو

برای کسانی که به دنبال ماجراجویی در زیر آب هستند، مالدیو یک مقصد غواصی بی نظیر است. به دنیایی پر از صخره های مرجانی پر جنب و جوش، حیات دریایی رنگارنگ، و کشتی های غرق شده جذاب شیرجه بزنید. قلمروی زیر آب پر از پرتوهای مانتای باشکوه، لاک‌پشت‌های دریایی برازنده و ماهی‌های استوایی را کاوش کنید. مهم نیست که چقدر در قواصی تبحر دارید، مالدیو تجربه غواصی را ارائه می دهد که شبیه هیچ چیز دیگری نیست.

 

 

سواحل ایده آل و ورزش های آبی

در سواحل بکر که انگار مستقیماً از کارت پستال می آیند، استراحت کنید. هنگام قدم زدن در امتداد بی پایان خط ساحلی، شن را بین انگشتان پای خود احساس کنید، یا به سادگی زیر سایه درختان نخل  استراحت کنید. ماجراجویی های هیجان انگیز ورزش های آبی مانند غواصی، کایاک سواری، جت اسکی و موج سواری را آغاز کنید. مالدیو مکانی عالی برای شناسایی کوسه‌های نهنگ دارد.مالدیو یک زمین بازی آبی است که شما را به شیرجه رفتن در دنیایی از هیجان و امکانات بی پایان دعوت می کند.

جزیره Vaadhoo

جزیره Vaadhoo به خاطر ساحل بیولومنسنتش معروف است، جایی که می توانید شاهد یک پدیده طبیعی مسحورکننده به نام "دریای ستارگان" باشید. در شب به دلیل وجودپلانکتون های بیولومنسسنتی که اغلب در آب های گرم ساحلی دیده می شود. آب  به شکل آبی درخشان دیده می شود.

 

 

با ما به بهشت مالدیو فرار کنید و بگذارید زیبایی آن روح شما را مجذوب خود کند. همین امروز  با آسمان هفتم تماس بگیرید : 02191306767 تا سفری متفاوت به این مقصد دلربا داشته باشید. تعطیلات رویایی حق شماست! 

آخرین تور ها