موزه توهمات کوالالامپور

موزه توهمات کوالالامپور

موزه توهمات کوالالامپور!

به دنیایی قدم بگذارید که در آن واقعیت قابل تشخیص نیست، دیدگاه‌ها تغییر می‌کند و فضای خارق العاده غیر عادی به وجود می آِید! به سرزمین عجایب ،موزه توهمات کوالالامپور خوش آمدید، جایی که تخیل با توهم روبرو می شود و مرزهای ادراک و ذهن شما را به چالش می کشد.

مجموعه ای مسحورکننده از توهمات نوری و نمایشگاه های تعاملی را در گالری Illusion کشف کنید. این فضای فریبنده هنر را با علم ترکیب می کند و شما را شگفت زده و مجذوب می کند. از اتاق شگفت‌انگیز ایمز گرفته تا توهم چهره توخالی، هر نمایشگاه ادراکات شما را به چالش می‌کشد و کنجکاوی شما را برمی‌انگیزد.


با کاوش در مجموعه ای مسحورکننده از توهمات نوری و تاسیسات هنری تعاملی، برای شگفت زده شدن آماده شوید. هر گوشه از این موزه، از اتاق‌هایی که جاذبه را به چالش می‌کشند تا پازل‌هایی که ذهن را درگیر خود می‌کنند، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و فراموش‌نشدنی را ارائه می‌کنند. عکس های باورنکردنی بگیرید که دوستان و فالوورهای شما را شگفت زده کند!

تور ارزان کوالالامپور 

تور ارزان دبی

نادیده گرفتن جاذبه

حواس خود را با انواع اتاق های توهم به چالش بکشید که برای فریب دادن ذهن شما طراحی شده اند. در تونل Vortex قدم بزنید و احساس کنید که در حال سرپیچی از جاذبه هستید. در حالی که اطرافتان می‌چرخد و می‌پیچد، با اقتدار بایستید و منظره‌ای مسحورکننده ایجاد کنید که شما را زیر سوال می‌برد که چه چیزی واقعی است!

فرصت قدم گذاشتن به دنیای توهم، افسون و الهام خلاق را از دست ندهید. از موزه توهمات کوالالامپور دیدن کنید و آماده شوید تا درک خود از واقعیت را به طرز شگفت انگیزی تغییر دهید! بلیط های خود را همین الان رزرو کنید و برای یک ماجراجویی هیجان انگیز که شبیه هیچ چیز دیگری نیست آماده شوید.  

حواس خود را در اتاق اینفینیتی فریب دهید

برای انتقال به قلمرو شگفتی بی پایان در اتاق بی نهایت آماده شوید. آینه ها و چراغ ها در هماهنگی کامل عمل می کنند تا توهم فضای بی نهایت را ایجاد کنند. این یک شگفتی بصری است که شما را وادار می کند واقعیت را زیر سوال ببرید و اعماق تخیل خود را کاوش کنید.

هنرمند درونی خود را آزاد کنید

موزه فقط در مورد مشاهده توهمات نیست، این یک بوم نقاشی برای خلاقیت شماست! درگیر نمایشگاه های تعاملی باشید که شما را تشویق می کند تا بخشی از هنر شوید. با نور نقاشی کنید، با توهمات سه بعدی تعامل داشته باشید و خاطرات فراموش نشدنی را در حالی که خود را در این دنیای تخیل غوطه ور می کنید، خلق کنید.

آموزشی و سرگرم کننده

موزه توهمات کوالالامپور یک مقصد ایده آل برای خانواده ها، دانش آموزان و ذهن کنجکاو در تمام سنین است. این یک تجربه آموزشی فریبنده است که سرگرمی را با یادگیری ترکیب می کند و آن را به انتخابی فوق العاده برای سفرهای مدرسه و گردش های آموزشی تبدیل می کند.

ثبت خاطرات

هر گوشه از موزه شاهکاری است که ارزش عکس دارد. دوربین یا گوشی هوشمند خود را بیاورید تا عکس‌های شگفت‌انگیزی بگیرید که دوستانتان را متعجب می‌کند که چگونه توانستید چنین عکس‌های باورنکردنی بگیرید. جادوی موزه را با عزیزان خود به اشتراک بگذارید و تماشا کنید که آنها از شگفتی های توهمی شگفت‌زده می شوند.

بازدید خود را برنامه ریزی کنید

موزه توهمات کوالالامپور یکی از جاذبه های دیدنی برای مردم محلی و گردشگران است. چه یک مسافر انفرادی باشید، چه خانواده ای که به دنبال یک گردش سرگرم کننده هستید، یا گروهی از دوستان که به دنبال یک ماجراجویی منحصر به فرد هستند، این موزه نوید یک تجربه فراموش نشدنی را می‌دهد.

برای دیدن مناطق شگفت انگیز کوالالامپور با با آسمان هفتم  همراه باشید : 02191306767

 

آخرین تور ها

آخرین تور های کوالالامپور