یخچال طبیعی پریتو مورنو آرژانتین

یخچال طبیعی پریتو مورنو آرژانتین

یخچال طبیعی پریتو مورنو آرژانتین

اگر می خواهید بدون اینکه به قطب جنوب یا شمال سفر کنید از یخچال طبیعی دیدن کنید ، پریتو مورنو بهترین گزینه است.

به پریتو مورنو خوش آمدید . جایی که در هوای گرم تابستان با کوه عظیم یخ مواجه می شوید.  این غول یخی که در مناظر خیره کننده پارک ملی Los Glaciares آرژانتین قرار دارد، از سری شگفتی هایی است که هر بیننده‌ای را حیرت زده می‌کند.

 سومین ذخیره آب شیرین درکل جهان

یخچال طبیعی پریتو مورنو یکی از شگفت‌انگیزترین یخچال‌های طبیعی روی کره زمین است که دیوارهای یخی با شکوه آن بر فراز آب‌های فیروزه‌ای برافراشته است. این یخچال 30 کیلومتر طول دارد و حدود 73 متر از سطح آب بیرون آمده است که گواهی واقعی بر قدرت طبیعت است. همانطور که پا به سطح یخی یخچال می گذارید، به دنیایی از آرامش سفید ترد منتقل می شوید که با مناظر خیره کننده احاطه شده است که به نظر می رسد تا بی نهایت امتداد دارند.

تور لوکس برزیل و آرژانتین

تور اروپا گردی با آسمان هفتم

تور ارزان دبی

یخچال طبیعی پریتو مورنو که در آخرین عصر یخبندان شکل گرفت، در قرن نوزدهم توسط کاشف آرژانتینی فرانسیسکو پاسکاسیو مورنو کشف شد. این یخچال که در سال 1981 در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفت، این یخچال یکی از معدود یخچال‌های طبیعی  در دنیا است که آب نمی‌شود و هر سال در حدود دو متر به وسعت آن افزوده می‌شود. آن را به نمادی جذاب از تاریخ زیست محیطی سیاره ما تبدیل کرده است. حفظ آن در مواجهه با تغییرات اقلیمی حیاتی است.

سافاری قایق: سفری به یخچال 

سوار یک سافاری قایق  شوید که شما را از نزدیک با یخچال پریتو مورنو آشنا کند. در میان آب های یخی دریاچه آرژانتینو گشت و گذار کنید و شاهد نمای خیره کننده یخچال باشید که در حال فرو رفتن در آب است و منظره ای زیبا را خلق می کند. صداهای ترکیدن یخ و برخورد به دریاچه در هوا طنین انداز می شود و شما را به یاد طبیعت زنده و همیشه در حال تغییر می اندازد.

راهنماهای متخصص ما بینش های جالبی در مورد تاریخ یخچال، زمین شناسی، و تأثیر تغییرات آب و هوا بر این اکوسیستم منحصر به فرد ارائه می دهند.

 پیاده روی روی یخ

برای روح‌های ماجراجوتر، ما سفرهای یخ‌نوردی با راهنما را ارائه می‌دهیم که به شما امکان می‌دهد وارد یخچال طبیعی شوید. مجهز به تجهیزات تخصصی و زیر نظر راهنماهای باتجربه، زمین های یخی را طی خواهید کرد و شکاف های آبی درخشان و سازه های یخ زده را کشف خواهید کرد که برخلاف هر چیزی که قبلاً دیده اید. این یک ماجراجوییمتفاوت  است، فرصتی برای یکی شدن با طبیعت در بکرترین شکل آن.

فرصت ثبت عکس های ناب

زیبایی محض و عظمت یخچال پریتو مورنو فرصت های بی شماری را برای علاقه مندان به عکاسی فراهم می کند. انعکاس یخچال را در آب های ساکن دریاچه ثبت کنید، حرکت پویا آبشارهای یخی یخچال را منجمد کنید و خاطراتی را به خانه ببرید که دوستان و خانواده تان را شگفت زده خواهد کرد فراموش نکنید که مراقب حیات وحش فراوان در این منطقه باشید، از کندورهای باشکوهی که در بالا سر به فلک می کشند تا پنگوئن های بازیگوش در جزایر مجاور.

 

همین امروز ماجراجویی یخچالی پریتو مورنو را رزرو کنید! 

برای شروع یک سفر فراموش نشدنی در قلب بهشت ​​یخی طبیعت آماده شوید. چه سافاری با قایق را انتخاب کنید و چه تجربه یخ نوردی، یخچال پریتو مورنو خاطرات ماندگار را از  مناظر سیاره ما را برای شما به یادگار خواهد گذاشت. این فرصت را از دست ندهید تا شاهد یکی از خیره کننده ترین شگفتی های طبیعی جهان باشید!

برای دیدن مناظر زیبای برزیل و آرژانتین با با آسمان هفتم  همراه باشید : 02191306767

آخرین تور ها

آخرین تور های سائوپائولو