سنگاپور مقصدی شگفت انگیز

سنگاپور مقصدی شگفت انگیز

سنگاپور مقصدی شگفت انگیز

سنگاپور، یک مقصد خاص است که دیدنی های متنوع و تجربه فراموش نشدنی را به گردشگران ارائه می دهد. به همین دلیل است که گردشگران بارها و بارها به این مکان می آیند. بازدید از سنگاپور در واقع کاوش در شگفتی های معماری و لذت های آشپزی است. از خانواده ها گرفته تا مجردها ، پس از سفر به سنگاپور،برای همه یک تجربه منحصر به فرد و مسحورکننده به دست می آید .

علاوه بر محبوبیت زیاد سنگاپور، هنوز هم برخی از مردم در مورد اینکه آیا باید به سنگاپور بروند یا نه با سردرگمی روبرو هستند. آیا شما هم یکی از آنها هستید؟ پس اطلاعات ذکر شده در زیر ایده آل شماست.


10 دلیل برای بازدید از سنگاپور :


1. غذا


اگر می خواهید غذاهای لذیذ و متنوع را امتحان کنید، باید از سنگاپور دیدن کنید. مطمئناً عاشق سنگاپور خواهید شد. این شهر به عنوان بهشتی برای غذاخورها شهرت پیدا کرده است.هر نوعی که مد نظرتان باشد یافت می شود از رستوران های لوکس و درجه یک تا غذاهای خیابانی.
علاوه بر این، سنگاپور دارای ترکیبی از فرهنگ ها است و همه چیز از جمله غذاهای مالایی، غذاهای عربی، غذاهای ژاپنی، غذاهای مختلف بین المللی و غیره را خواهید یافت. 

غذاهای سنگاپور


2. معماری چشم نواز


سنگاپور ترکیبی عالی از معماری قدیمی و جدید است. بنابراین، شما چیزهای زیادی برای کشف دارید که فراتر از انتظارات شما است. بناهای فرهنگی و مکان های تاریخی متعددی وجود دارد. در کنار آن، آسمان خراش ها و جاذبه های مختلفی برای دیدن وجود دارد که می توانید آنها را به لیست بازدید خود اضافه کنید. 

تور گروهی دبی با آسمان هفتم

تور ارزان مالزی

تور زمینی وان از تهران


3. زندگی شبانه باورنکردنی است


تجربه زندگی شبانه در سنگاپور تجربه مسحور کننده ای را برای شما به ارمغان می آورد. می توانید شب خود را با یک نوشیدنی در بلندترین استخر بی نهایت آغاز کنید. یا حتی کافه هایی که در آن نه تنها از نوشیدنی لذت خواهید برد، بلکه از مناظر خیره کننده شهر نیز لذت خواهید برد. 


4. شهر سبز است


سنگاپور نه تنها آسمان خراش های درخشان دارد، بلکه شهری سرسبز نیز هست. مکان های مختلفی در سنگاپور وجود دارد که شما خود را در دامان طبیعت می یابید. از جمله این مکان ها می توان به مسیر طبیعت MacRitchie، The Flower Dome و ... اشاره کرد. در این نوع مکان ها سرسبزی عالی را تجربه خواهید کرد. بنابراین، اگر از عاشقان طبیعت هستید و می خواهید سنگاپور را کشف کنید، شما گزینه باغ گیاه‌شناسی سنگاپور، باغ ملی ارکیده، باغ‌های کنار خلیج، پارک کوه فابر، پارک تپه Telok Blangah و بسیاری موارد دیگر را دارید. 

سنگاپور شهر سبز


5. خرید


سنگاپورمراکز خرید زیادی را به گردشگران خود ارائه می دهد. اینجا یک بهشت خرید است که می توانید هر چیزی را مطابق با نیاز خود خریداری کنید. 


6. باغ وحش سنگاپور و سافاری شبانه


اگر از گشت زدن در شهر خسته شده اید، نکته بعدی که باید در نظر بگیرید باغ وحش و سافاری شبانه است. این نوع سافاری به سفر سنگاپور شما جذابیت و زیبایی می بخشد. باغ وحش سنگاپور که یک باغ وحش مدرن است. مجموعه ای از بیش از 300 حیوان از جمله 50 گونه در خطر انقراض دارد. همچنین شامل مرکز تحقیقات و مراقبت های بهداشتی حیات وحش است.
شما گزینه پارک پرندگان جورونگ را نیز دارید که توسط باغ وحش سنگاپور مدیریت می شود. شما می توانید در شب از باغ وحش سنگاپور دیدن کنید زیرا فقط در شب باز است. دارای نور مصنوعی سطح پایینی است که نور ماه را تقلید می کند. با کمک نور ماه، بازدیدکنندگان به راحتی می توانند حیوانات را تشخیص دهند.

باغ پرندگان
7. هند کوچک


آیا تا به حال خواسته اید به هند سفر کنید؟ منطقه ای در سنگاپور وجود دارد که به آن "هند کوچک" می گویند. در این منطقه مردم هند ساکن هستند. با کاوش در این مکان، رستوران های هندی، معابد، فروشگاه ها و بسیاری موارد دیگر را خواهید یافت. بنابراین، برای اینکه سفر خود را به یاد ماندنی کنید، باید از این منطقه در سنگاپور دیدن کنید.

هند کوچک


8. خیابان عرب و مسجد سلطان


خیابان عرب یکی از مکان های ایده آل سنگاپور است که باید در سنگاپور از آن دیدن کنید. مسجد سلطان حیرت‌انگیز است و مطمئناً جایگاه ویژه‌ای در قلب شما می‌گیرد. علاوه بر این، شما باید خیابان عرب را که مملو از مغازه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها است، بگردید. رستوران ها به خاطر ارائه غذاها و نوشیدنی های خوشمزه معروف هستند. غذای خوشمزه سفر شما را مطمئنا خاطره انگیز می کند.


9. جزیره سنتوزا


این جزیره در دسته جزایر تفریحی متروپلیس قرار می گیرد. پارک‌های موضوعی مختلفی وجود دارد که می‌توانید در آنها کاوش کنید. در کنار آن، اگر با بچه هایتان به اینجا بیایید، کارهای سرگرم کننده زیادی برای انجام خواهید داشت. گردشگران این گزینه را دارند که یونیورسال استودیو را کاوش کنند. همچنین در ساحل های تمیز و زیبا به استراحت بپردازید.


10.محله چینی ها


اگر بدانید که نوادگان چینی مختلفی در سنگاپور زندگی می کنند شگفت زده خواهید شد. تعداد زیادی از آنها در محله چینی ها زندگی می کنند. حتی، شما می توانید فرهنگ واقعی چین را در اینجا کشف کنید. شما این شانس را دارید که معابد را ببینید، سال نو چینی را تجربه کنید، غذاهای چینی و مقادیر مختلف خوارکی های مخصوص چینی بخورید.

محله چینی

سخن نهایی


با توجه به همه این دلایل، شما باید سنگاپور را کشف کنید. درست از فرهنگ چینی گرفته تا جزیره سنتوزا، چیزهای زیادی برای کاوش دارید. بازدید از سنگاپور شما را به دنیایی دیگر می برد و تجربه ای منحصر به فرد به دست خواهید آورد. در کنار آن، گزینه خرید، چشیدن غذاهای باکیفیت درجه یک و بسیاری موارد دیگر را دارید.

شما می توانید برای سفر به سنگاپور و تجربه موارد خاص آن با آسمان هفتم تماس بگیرید : 02191306767

آخرین تور ها