بهترین غذاهای فرانسوی

بهترین غذاهای فرانسوی

بهترین غذاهای فرانسوی

غذاهای فرانسوی به دلیل طعم های بدیع، آماده سازی دقیق و سنت های غنی آشپزی مشهور است. در اینجا برترین غذاهای  فرانسوی که تحسین بین المللی را به دست آورده اند آورده شده است:

غذاهای فرانسوی از دیرباز با ظرافت، پیچیدگی و طعم های قابل توجه خود جهان را مجذوب خود کرده است. فرانسوی‌ها از خورش‌های دلچسب گرفته تا شیرینی‌های لطیف، به هنر آشپزی تسلط دارند

 

 Coq au Vin

بدون ذکر کوک او وین نمی توان در مورد غذاهای فرانسوی صحبت کرد. این غذا یک غذای کلاسیک فرانسوی است که از مرغ پخته شده در  بورگوندی، همراه با لاردون (بیکن)، قارچ، پیاز و سیر تشکیل شده است. روند پخت آهسته گوشت را نرم می کند و در نتیجه یک غذای دلچسب و خوش طعم به دست می آید.

 

Escargots de Bourgogne

 اسکارگوت یا حلزون یک غذای لذیذ در غذاهای فرانسوی است. معروف ترین آماده سازی Escargots de Bourgogne است که در آن حلزون های زمینی از پوسته شان جدا می شوند، در مخلوطی از کره، سیر، جعفری  پخته می شوند و سپس برای سرو به پوسته هایشان برمی گردند. آنها معمولاً به عنوان پیش غذا و با یک باگت ترد سرو می شود

 

تور فرانسه از تهران

تور اروپا گردی با آسمان هفتم

 

 Ratatouille

Ratatouille که توسط فیلم انیمیشن محبوب معروف شد، ی یک خوراک سبزیجات پخته است که می­تواند به‌عنوان غذای اصلی، سالاد یا یک پیش‌غذای اشتهاآور سرو شود.. این غذای سنتی پر از گوجه فرنگی، بادمجان، کدو سبز، فلفل دلمه ای و گیاهان معطر، جشن تابستان در بشقاب است.سرآشپزهای فرانسوی همیشه در مورد روش صحیح طبخ این غذا اختلاف نظر دارند.

 

 

سالاد Niçoise

سالاد Niçoise یک غذای ویژه سنتی از منطقه نیس فرانسه است. این یک سالاد رنگارنگ و خوش طعم است که مواد تازه مدیترانه ای را به نمایش می گذارد. پایه سالاد معمولاً شامل کاهو یا سبزی های مخلوط است که همراه با گوجه فرنگی آبدار، خیار ترد، لوبیا سبز نرم، سیب زمینی بخارپز، تخم مرغ آب پز و زیتون سیاه است. آنچوی، ماهی تن و کیپر اغلب به آن اضافه می‌شود که یک طعم نمکی ایجاد می‌کند.این سالاد به دلیل طراوت، سادگی و ترکیب لذت بخش طعم های مدیترانه ای مورد قدردانی قرار گرفته است.

Boeuf Bourguignon

Boeuf Bourguignon یک غذای کلاسیک فرانسوی است که از منطقه بورگوندی می آید. این خورش دلچسب دارای گوشت گاو نرم پخته شده در  بورگوندی، همراه با مجموعه ای از سبزیجات معطر، سبزی ها و ادویه جات است. این غذا به خاطر طعم های غنی و پیچیده و بافتی که در دهان ذوب می شود، شناخته شده است.  افزودن بیکن، پیاز مروارید و قارچ به غذا لذت بیشتری می بخشد. Boeuf Bourguignon اغلب با نان خرد شده یا پوره سیب زمینی کره ای سرو می شود.

 کروسانت

 در فرانسه هیچ صبحانه ای بدون یک کروسان کامل نمی شود. این شیرینی فرانسوی نمادین به دلیل بافت سبک و مطبوع خود تحسین بین المللی را به دست آورده است. کروسان‌ها که از لایه‌های خمیر کره‌ای که به‌دقت تا می‌شوند و رول می‌شوند، ساخته شده‌اند،و در نتیجه یک شیرینی لطیف با ظاهری ترد و داخلی نرم و مطبوع به دست می‌آید کروسان ها چه ساده و چه پر از شکلات قابل ستایش و تحسین است.

 کرپ

کرپ جایگاه ویژه ای در غذاهای فرانسوی دارد. این پنکیک های نازک و ظریف از خمیر ساده ای از آرد، تخم مرغ، شیر و کره تهیه می شوند.را میتوان با موادی مانند نوتلا،  میوه ها و چیز های دیگر پر کرد. از سوی دیگر، کرپ های خوش طعم که به نام گالت شناخته می شوند، را با ترکیبات لذیذی از ژامبون، پنیر، اسفناج یا قارچ پر می شوند.


غذاهای فرانسوی جشنی از هنر آشپزی است که در آن هر غذا با توجه دقیق به جزئیات و احترام به مواد اولیه با کیفیت درست می شود

این ها تنها چند نمونه از انواع غذاهای لذیذ فرانسوی است که مهارت آشپزی این کشور را به نمایش می گذارد. غذاهای فرانسوی به دلیل توجه به جزئیات، تأکید بر مواد اولیه باکیفیت و هنر دخیل در ایجاد هر غذا مورد تحسین قرار می گیرند.

 

شما می توانید برای سفر به فرانسه و لذت بردن از غذاهای خوشمزه آن با آسمان هفتم تماس بگیرید : 02191306767

آخرین تور ها

آخرین تور های پاریس