روستای زرمات سوئیس

روستای زرمات سوئیس

زرمات سوئیس

زرمات (zermatt)، یکی از زیباترین و پرطرفدارترین تفریحگاه‌ های زمستانی در جهان است. این شهرک با جمعیتی کمتر از ۶۰۰۰ نفر، با چهار قله از رشته‌کوه ‌های غربی آلپ (Penine Alps) احاطه شده است. یکی از این چهار قله، «دوفوراشپیتزه» (Duforsoitze) با ارتفاع ۴,۶۳۶ متر است که بلندترین قله کشور سوئیس به حساب می‌آید.

منطقه‌ی اسکی زرمات، بزرگ­ترین و بلندترین منطقه در کل اروپا است که امکانات اسکی در تابستان را فراهم می‌کند و ۳۰۰ روز در سال باز است و مرتفع‌ترین ایستگاه راه آهن کوهستانی اروپا را در خود دارد.

زرمات سوئیس

جاذبه های گردشگری و تفریحات روستای زرمات

همان‌طور که اشاره کردیم، این شهر کوچک و کم‌جمعیت با چندین قله از کوه‌های آلپ محاصره شده ‌است. بنابراین از داخل این دهکده می‌توانید مناظر رویایی این قله‌های مرتفع را شاهد باشید که روی آن‌ها را برف فرا‌گرفته و پدیده‌ای بسیار جذاب را خلق کرده است. حتی تصور آن‌ هم زیباست

تمامی تورهای اروپا

تور انگلیس با آسمان هفتم 

 کوه نوردی در قله های ماترهورن

یکی از قله‌هایی که در مجاورت جاذبه زرمات واقع شده است، کوه ماترهورن نام دارد. این قله 4478 متر ارتفاع داشته و چشم انداز زیبایی در کنار دیگر قله‌ها به وجود آورده است. جالب است به شما بگوییم که شهر زرمات در دامنه قله ماترهورن در بلندای 1600 متری ساخته شده است. قله دیگری که در اطراف شهرک زرمات وجود دارد، دوفراشپیتزه نامیده می‌شود که آن‌هم از قله‌های بلند و مرتفع است.

قله های سوئیس

غذاهای شهر زرمات

سوئیس و غذاهای خوش مزه پر از پنیرش، غذاهای گوشتی بسیار خوشمزه که هرفردی را عاشق خودش می کند. زرمات یکی از بهترین مکان ها برای صرف غذا در سوئیس است. بیش از ۵۰ رستوران که دارای سه ستاره میشلن هستند در این شهر وجود دارند و همچنین گزینه های بسیار زیادی تا بالای کوه ها و در منطقه اسکی که انواع غذاهای سوئیسی و غیره را ارائه می دهند.

سوئیس

مسیرهای تله کاببن زرمات

شاید نتوانید از اتومبیل در زرمات استفاده کنید، اما جالب است بدانید که بیشتر کوه های این منطقه به وسیله تله کابین های مدرن به یکدیگر متصل شده‌اند. باسوار شدن بر این تله کابین ها، چشم انداز زیبایی از یخچال های طبیعی این منطقه و همچنین ارتفاعات آن مقابل چشمان شما قرار خواهد گرفت.

 

جالب است بدانید در شهر زرمات اتوموبیلی در کار نیست

با رسیدن به این منطقه درخواهید یافت که این زرمات با دیگر مناطق تفریحی تفاوت هایی دارد. این تفاوت مهم در ممنوعیت ورود اتومبیل به این منطقه است. این مزیت به خانواده ها اجازه می دهد که با خیال راحت در زرمات تفریح کنند. اما در عین حال هتل های زرمات تاکسی های برقی دارد که کوچک و بی سر و صدا هستند. 

تفریحات سوئیس

انواع تفریحات زمستانی

اسکی کردن، اسنوبردینگ، اسپا و بسیاری تفریحات و سرگرمی های مرتبط با زمستان را در زرمات سوئیس خواهید یافت. در این منطقه تفریحی می توانید تور اسکی رزرو کنید، از خدمات ریلکس کردن و اسپا بهره مند شوید و گزینه های بی شمار بسیاری پیش رویتان قرار دارد. برای کسانی که به دنبال یک سفر لوکس و مهیج هستند، زرمات سوئیس بهترین مقصد است.

 

 

برای سفر به سوئیس و تمام نقاط اروپا همین حالا آسمان هفتم تماس بگیرید و سفری بی نظیر را تجربه کنید : 02191306767

آخرین تور ها

آخرین تور های زوریخ