استخر بی نهایت 360 درجه

استخر بی نهایت 360 درجه

استخر بی نهایت 360 درجه

AURA استخری در آسمان ها 
این استخر که در ارتفاع 200 متری در هوا معلق است (طبقه 50 هتل و مجتمع مسکونی مجلل Palm Tower قرار دارد)، مرتفع‌ترین استخر 360 درجه بی‌نهایت جهان است که مناظری باورنکردنی از افق نمادین دبی، نخل جمیرا و افق درخشان خلیج عربی را ارائه می‌کند.


AURA تجربه‌ای بی‌نظیر است که تمام حواس را تحریک می‌کند، و نقطه‌ای واقعاً بی نظیر و شگفت انگیز برای نظاره دبی از ارتفاعات است.
عرشه استخر در یک تجربه شنای 360 درجه بدون وقفه شیرجه بزنید. احاطه شده توسط فضای سبز سرسبز، عناصر طراحی طبیعی و تزئینات سطح بالا، عرشه یک واحه زیبا است که توسط یک فضای اجتماعی پر جنب و جوش تغذیه می شود.
تخت‌های آفتاب‌گیر یک یا دو نفره سفارشی، مکان مناسبی برای استراحت و لذت بردن از مناظر پانوراما بدون مانع از مکان‌های دیدنی دبی مانند نخل جمیرا، برج العرب، برج خلیفه و فراتر از آن هستند.


کافی شاپ، غذا و نوشیدنی

نوشیدنی های خاص با مناظر دیدنی در کافی شاپ AURA فراهم شده اند، تا لذت شما را از استخر دوبرابر کنند. AURA با معرفی منوی الهام گرفته از غذاهای جهان و در عین حال غذاهای راحت شهرهای نمادین آسیایی، بهترین مکان برای صرف غذاهای خاص در جایی معلق میان زمین و آسمان است. مجموعه غذاهای بین‌المللی و مجموعه‌ای از غذاهای مورد علاقه کنار استخر را در کنار غذاهای خاص برای لذت بردن در سالن گنجانده شده است.


رویدادهای خصوصی

AURA مکان مناسب در هنگام عصر برای جشن های خصوصی یا رویدادهای شرکتی است. از جشن تولد گرفته تا معرفی محصول یا عروسی، این مکان به شما کمک می کند تا لحظات مسحورکننده ای را با ترکیبی از خدمات لوکس، نماهای منحصر به فرد، منوهای تهیه شده توسط سرآشپز و خدمات شخصی سازی شده خلق کنید.


سالن

این فضا با نوآوری در فضای باز، آسمان را با عناصر طبیعی ترکیبی از هوا، آب و باد می آمیزد.
کنار هم قرار گرفتن مواد طبیعی گرم، هندسی مدرن و فضای سبز شاداب، سالن غذاخوری AURA را به محیطی عالی برای خلق خاطرات تبدیل می‌کند، در حالی که شهر را زیر پای خود دارید.
عرشه استخر همه روزه از ساعت 10 صبح تا غروب آفتاب باز است و بازدیدکنندگان می توانند یک جلسه صبح یا بعدازظهر را انتخاب کنند یا حتی یک بلیط یک روزه بخرند. هزینه ورودی از 170 درهم برای جلسات صبح تا 600 درهم برای دسترسی VIP تمام روز به کل منطقه Aura متغیر است.

 

رزرو تور دبی

در این باره بخوانید:

مقرون به صرفه ترین هتل های دبی

فرودگاه های بین المللی دبی

بهترین سوغاتی های دبی

سفر به دبی با آسمان هفتم

10 مکان برتر برای عکس گرفتن در دبی

آخرین تور ها