مجموعه آوای خلیج فارس کیش

مجموعه آوای خلیج فارس کیش

 آوای خلیج فارس کیش، مجموعه ای در دل خلیج فارس

مجموعه ای هلال شکل در شمال شرقی جزیره کیش با زیربنای 20 هزار متر ساحلی، حدودا 15 هزار متر زیربنا دریایی و 14 هزار متر مساحت اسکله تحت عنوان مجموعه آوای خلیج فارس احداث شده است که روزانه پذیرای بسیاری از مسافران می باشد.

در این مقاله با آسمان هفتم همرا باشید تا شما را بیشتر با این مجموعه آشنا کنیم:

مجموعه آوای خلیج فارس

مناطق دیدنی مجموعه آوای خلیج فارس

آبنمای موزیکال یکی از جذاب ترین جاذبه های این مجموعه است که حدودا 50 هزار متر ارتفاع دارد و با نورپردازی بسیار حرفه ای و خلاقانه جلوه ی ویژه ای به شب های این مجموعه می بخشد. قسمتی از این مجموعه به صحنه ی اجرای کنسرت و برگزاری دیگر برنامه های شاد اختصاص یافته است. سالن کنسرت این مجموعه دارای 3000 نفر ظرفیت می باشد که تا کنون شاهد برگزاری کنسرت های خواننده های مختلف شده است. اکثر جنگ های شادی شبانه نیز در این مکان برگزار می شوند. مرکز بازی این مجموعه برای هر رنج سنی تفریحاتی در نظر گرفته است که قابلیت آن را دارد بخش زیادی از زمان شما در این مجموعه را به خود اختصاص دهد. رستوران و فودکورت های مجموعه می توانند به سادگی با تنوع و کیفیت غذایی خستگی شما را پس از گردش در مجموعه به خوبی رفع کنند!

کافه یخی کیش

درخت سبز کیش

آبنمای موزیکال کیش | لذت تماشای آوای خلیج فارس کیش | Tourtokish

هتل های نزدیک مجموعه آوای خیج فارس

برخی از مسافران ترجیح می دهند در نزدیکی این مجموعه اقامت داشته باشند تا در طول روز بتوانند دسترسی راحت تری به این مجموعه کامل تفریحی و خدماتی داشته باشند. برای رزرو تور کیش در هتل های میراژ، آرامش، گراند و ویدا که در نزدیکی این مجموعه واقع شده اند، می توانید به صورت 24 ساعته با آسمان هفتم در ارتباط باشید.

هتل میراژ

هتل آرامش

علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت آسمان هفتم،  متنوع ترین تورهای کیش از اصفهان یا تورهای کیش از تهران را با نازلترین قیمت رزرو کنید.

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش