نمایشگاه اسب دبی

نمایشگاه اسب دبی

نمایشگاه بین المللی اسب دبی DIHF

امارات جایگاه خود را به عنوان یکی از قطب های پیشرو در جهان برای جامعه سوارکاری به دست آورده است.نمایشگاه بین المللی اسب دبی بهترین دروازه برای رشد و توسعه بازار اسب و سوارکاری در منطقه می باشد.این نمایشگاه به صنعت اسب فرصتی می دهد تا یک بار دیگر با یکدیگر ملاقات کنند و برخی از بهترین اسب های جهان را به نمایش بگذارند و برای اجرا در صحنه بین المللی رشد کنند. علاقه مندان با مراجعه به سایت آسمان هفتم میتوانند تورهای متنوع ویژه نمایشگاه را در بازه زمانی مختلف انتخاب نمایند.

نمایشگاه اسب دبی

نمایشگاه بین المللی اسب دوبی در تاریخ 17 تا 19 مارس 2023  مصادف با 26الی 28 اسفند 1401در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود . همچنین مسابقات قهرمانی بین المللی اسب دبی در کنار( DIHF )برگزار می شود و با 4 میلیون دلار جایزه، اسب های با شکوهی را به ارزش تقریبی 1 تا 2 میلیون دلار به علاقه مندان به اسب در سراسر جهان ارائه می دهد.

دهکده جهانی دبی

مریکال گاردن دبی

    نمایشگاه بین المللی اسب دبی (DIHF) تجربه ای لوکس درباره اسب و سوارکاری است که در آنجا با غرفه داران ملی و بین المللی اسب، تولیدکنندگان و تامین کنندگان تجهیزات سوارکاری و تجهیزات برای اسبها ،مشتریان ، پرورش دهندگان، مربیان اسبهای مسابقه ،سازمانهای برگزاری مسابقات سوارکاری، کلوپها و دامپزشکان در زیر یک سقف ملاقات خواهید کرد همچنین  آخرین اطلاعات و اخبار مربوط به صنعت اسب به روز رسانی می شود .بیش از 10000بازدیدکننده از 104 کشور جهان از این نمایشگاه بازدید می کنند  و بیش از 150 غرفه و برند از 15 کشور محصولات خود را در نمایشگاه بین المللی اسب دبی (DIHF) به نمایش گذاشتند.

نمایشگاه اسب دبی

مهمترین بازدیدکنندگان نمایشگاه اسب دبی

خاندان سلطنتی، قهرمانان مسابقه ، مالکین، پرورش دهندگان و متخصصان اصلاح نژاد ، مربیان، سوارکاران حرفه ای، نمایندگان و توزیع کنندگان، خرده فروشان، تولید کنندگان و تامین کنندگان، سوارکاران از جمله مهمترین و بیشترین بازدید کننده از نمایشگاه اسب دبی می باشند .
 

تور دبی ویژه نمایشگاه اسب

غرفه ها نمایشگاه بین المللی اسب شامل

  • غرفه تسهیلات جهت کلوپها، مدارس و مراکز تفریحی و سرگرمی،
  • غرفه تجهیزات و وسایل سوارکاری ومسابقه،
  • اتحادیه های کورس و سوارکاری،
  • تجهیزات و لوازم نگهداری و مراقبت اسب، خوراک و تغذیه اسب،
  • کفپوش ها و بسترها، زین سازی و لوازم ضمیمه،
  • تکنولوژی اصطبل، تریلی ها و حمل و نقل،
  • خدمات و داروها و محصولات دامپزشکی

لازم به ذکر است که تمام شرکت کنندگان این نمایشگاه می توانند در بهترین و لوکس ترین هتل های اطراف این منطقه نیز به اقامت داشته باشند و از بهترین خدمات ارائه شده نیز بهره مند شوند. همچنین می توانند در ساعات دیگر خود نیز به بازدید از جاذبه های شهر دبی داشته باشند و لحظات فراموش نشدنی را برای خود به ارمغان بیاورند.

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی