دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی دبی

«گلوبال ویلیج دبی» (Global Village Dubai)

 کشور امارات و شهر دبی با جاذبه ها و مناطق دیدنی و تفریحی بی نظیر که در خود جای داده ، مقصد گردشگران فراوانی از سرا سر دنیا شده است .یکی از این جاذبه های پر طرف دار و منحصر به فرد دهکده جهانی یا «گلوبال ویلیج دبی» (Global Village Dubai)،می باشد که بازدید از آن به همه گردشگران دبی توصیه می شود .با رزرو تورهای متنوع دبی از آسمان هفتم  این اسطوره را از نزدیک بازدیدکنید و ماجراجویی  خود را در این محیط اسرار آمیز تجربه کنید.

دهکده جهانی دبی

  دهکده جهانی یا Global Village  در سال 1997 میلادی تاسیس شد و از آن زمان تاکنون مسافران و توریست های بسیاری از سراسر دنیا را مجذوب خود کرده است .

آکواریوم آتلانتیس دبی

شهر بازی کیدزانیا دبی


دهکده جهانی دبی پارک موضوعی بزرگ و چندفرهنگی است و همانند شهرکی است که در آن نماد هایی از کشورهای گوناگون از سراسر دنیا در غرفه هایی به شکل بناهای معروف کشورشان برپا شده است در معرض دید عموم قرار می گیرد . گردشگران در این دهکده می توانند بسیاری از بناهای مشهور دنیا را از 32 کشورو 80فرهنگ مختلف در شهر دبی را از نزدیک ببینند و با آداب و رسوم و فرهنگ کشورها و آشنا شوند و سوغاتی ها و لوازم سنتی مخصوص هر کشوری را خریداری نمایید .

دهکده جهانی دبی

سیرک لاپرل دبی

برج العرب بزرگترین هتل 7 ستاره

«دهکده جهانی دبی» شامل تعداد زیادی نمایش‌ و کنسرت‌، مراکز خرید، غذاخوری و... می‌شود. همچنین می‌توانید از حدود ۳۱ بازی هیجان‌انگیز، ۲۵ بازی مبتنی بر مهارت و همچنین صدها بازی دیجیتالی در این مجموعه استفاده کنید. علاوه بر اینکه ورود به دهکده مستلزم خرید بلیط است، برای هر یک از بازی‌های آن نیز باید مبلغ جداگانه‌ای بپردازید. دهکده جهانی فقط در ماه‌های خاصی از سال برگزار می‌شود و به همین دلیل، یکی از شلوغ‌ترین جاهای دیدنی دبی در طول فصل پاییز و زمستان (از اکتبر تا آوریل) است و فرصتی عالی را برای آشنایی با فرهنگ‌ها و سنت‌های مختلف در اختیارتان قرار می‌دهد.
 

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، خروجی ۳۷ جاده شیخ محمد زاید، دبی‌لند
 

قیمت بلیط دهکده جهانی دبی جهت کودکان تا 2 سال رایگان و از 2 سال به بالا حدود 25 درهم میباشد .

 

آخرین تور ها