سیرک لاپرل دبی تجربه ای نفس گیر و فراموش نشدنی

سیرک لاپرل دبی تجربه ای نفس گیر و فراموش نشدنی

 سیرک لاپرل

تفریحات گوناگون و سرشار از هیجان و جاذبه های گردشگری منحصر به فرد دبی ،باعث شده که سالانه گردشگران فراوانی از سرا سر دنیا به این شهر  سفر کنند . صنعت گردشگری از بزرگترین صنایع درآمد زا در کشور امارات میباشد که دولت این کشور توجه بسیار ویژه ای به آن دارد

اگر به دنبال تجربه‌ای بی‌نظیر از سفر، تور متفاوت دبی و بلیط هواپیما هستید با آسمان هفتم  همراه باشید

سیرک لاپرل دبی تجربه ای نفس گیرو فراموش نشدنی

 از جمله تفریحات و جاذبه های دبی که در همه دنیا زبان زد خاص و عام است نمایش و سیرک دائمی لاپرل است . این سیرک فوق العاده  لحظات بسیار شاد ، جذاب ، خیره کننده وجادویی از اجراهای هنری ،همراه با تصاویر و فناوری مدرن را برای شما نمایش  می دهد. شما در این نمایش با  فرهنگ غنی و پر جنب و جوش و ذات دبی آشنا میشوید علاوه بر این، بدلکاری های جسورانه ،رقص های شگفت انگیز و جلوه های ویژه آکروبات بازهای درخشان که از میان دودهای مه آلود بلند می شوند، شیرین کاری های مرگبار، خواننده هایی با آهنگ های گوش نواز، نورپردازی چشمگیر و داستان پردازی افسانه ای خیره کننده شما را شگفت زده می کند.

11 موردی که دبی را خاص میکند

La perle  که یک هنر نمایشی همه جانبه است ،توسط کارگردان هنری مشهور فرانکو دراگون ساخته شده و شامل شیرین کاری های شگفت انگیز مبتنی بر آب، غواصی،  موتور سیکلت، آکروباتیک هوایی و بسیاری از موارد دیگر است . جهت رزرو می‌توانید  با مراجعه به آسمان هفتم بلیط‌ خود را با تخفیف‌ویژه تهیه کنید.

این نمایش 90 دقیقه ای ، بازیگرانی از 65 کشور جهان با فرهنگهای مختلف را دور هم جمع کرده تا یکی از خاص ترین ها در امارات باشد

پیست اسکی دبی

کریسمس متفاوت در دبی

معماری فوق العاده‌ی سالن تئاتر لاپرل

 سالن تئاتر آبی به صورت سفارشی ساخته شده و یکی از  خاص ترینها در امارات متحده عربی است. از عجایب این سالن این است استخری که در مرکز صحنه قرار دارد با  ظرفیت ۲.۷ میلیون لیتر آب در عرض چند ثانیه غرق آب میشود است و  آبشارها روی صحنه نفس شما را در سینه حبس میکند. همچنین در عرض چند ثانیه  صحنه نمایش در جنگل بارانی ، به نمایشی در اتاق تاج و تخت تغییر میکند .

سیرک لاپرل دبی تجربه ای نفس گیر و فراموش نشدنی

برج العرب بزرگترین هتل 7 ستاره

قیمت بلیط ، آدرس و نحوه دسترسی

قیمت بلیط های برنز لاپرل جهت افراد 2 تا 18 سال حدود 210 درهم و 18 سال به بالا حدود 230 درهم میباشد . بلیط ها به برنز، نقره، طلا، پلاتین و ویژه(VIP) تقسیم می شود که قیمت هر قسمت متفاوت است .روزهای نمایش از سه شنبه تا شنبه می‌باشد و روزهای یک شنبه و دوشنبه تعطیل است .

 لاپرل در شهر ال هابتور، نزدیک به مرکز شهر دبی در جاده معروف شیخ زاید واقع شده است.

دسترسی

مترو: ایستگاه متروی خلیج تجاری (Business Bay) در خط قرمز بسیار نزدیک به لاپرل است.

اتوبوس: اگر می خواهید با اتوبوس به آنجا بروید ، می توانید مسیرهای ۱۵ ، ۲۱ ، ۲۹ ، ۴۴ ، ۸ ، C1 ، C18 را طی کنید.

قوانین و توصیه ها

  • کودکان زیر ۲ سال اجازه ورود به تئاتر را ندارند.
  • حداقل ۷ روز قبل از تاریخ بازدید باید بلیط را رزرو کنید.
  • می توانید عکس بگیرید اما نمی توانید چراغ قوه و اشاره گر لیزری را در محل برگزاری حمل کنید.
  • یک ساعت قبل از نمایش وارد شوید.
  • اگر برای نمایش تأخیر دارید ، می توانید فقط در یک زمان استراحت مناسب وارد شوید. ممکن است صندلی های متفاوتی از صندلی هایی که رزرو کرده اید بدست آورید.
  • مدت زمان نمایش ۹۰ دقیقه است.
  • نوازندگان در لاپرل به سمت جلو اجرا می کنند. بنابراین به شما توصیه می کنیم که برای تجربه بهینه صندلی های جلو را رزرو کنید.

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی