پیست اسکی دبی

پیست اسکی دبی

اسکی روی برف در گرم ترین نقطه جهان!

در حالی که اکثر استراحتگاه های زمستانی برای اسکی وابسته به بارش برف هستند، دبی به شما این فرصت را می دهد که در هر فصلی، در 365 روز سال از سر خوردن روی برف لذت ببرید. در سفر به دبی  این جاذبه تفریحی و توریستی شگفت انگیز امارات متحده عربی را حتما امتحان کنید. علاوه بر 5 پیست اسکی با سطوح مختلف دشواری و مجهز به تله اسکی، دارای یک منطقه آزاد است که عمدتاً برای اسنوبورد استفاده می شود. همچنین در آن پارک برفی کودکان با مساحت 3000 متر مربع در نظر گرفته شده است و در آخر زیپ لاین به شما امکان می دهد 150 متر جابجا شوید و در ارتفاع 16 متری از شیب ها در هوا معلق باشید. آسمان هفتم شما را به ادامه مطلب دعوت می نماید.

قوانین سفر به امارات در سویه اُمیکرون
مقرون به صرفه ترین هتل های دبی
تورهای پیشنهادی دبی

اسکی دبی ski dubai

تاریخچه پیست اسکی دبی

چندی پیش، اگر می‌گفتید می‌توان در دبی، شهری کویری در امارات متحده عربی، هم مرز با خلیج فارس، اسکی کرد، به سلامت عقلی شما شک می کردند! ولی امروز به لطف خلاقیت، جسارت و سرمایه گذاری مالی عالی. پیست اسکی سرپوشیده دبی، این امکان را فراهم می کند، از طراحی تا اجرای آن حدود 250 میلیون دلار هزینه داشته است. به دستور مجید الفتیم، یکی از بزرگ‌ترین کارآفرینان و تجار دبی در خاورمیانه، اسکی دبی با الهام از فضای پیست های اسکی در کوه های آلپ در سال 2005 افتتاح شد. اسکی در این شهر کویری که دمای آن در خنک ترین روزها به زحمت به 30 درجه سانتی گراد می رسد، اکنون امکان پذیر است. این مجموعه زمستانی بسته به تعداد گردشگران روزانه به طور متوسط پذیرای 2000 تا 4000 نفر است.

مهم ترین هتل های دبی
معرفی محله های دبی
شگفتی مترو دبی

نکات مهم در مورد اسکی دبی

دبی، همچنان جهان را با پروژه های مبتکرانه و گاه دیوانه کننده مجذوب خود می کند. این مورد زمانی بود که اسکی دبی در نوامبر 2005 افتتاح شد. در واقع، زمانی که اسکی دبی افتتاح شد، بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده در جهان بود، تا اینکه در ژوئن 2017 رکوردش توسط گنبد اسکی واندا در هاربین چین را شکسته شد. این پیست اکنون سومین پیست اسکی بزرگ در جهان است. با این حال، ابعاد آن هنوز هم قابل توجه است:
ارتفاع 80 متر
عرض 80 متر
طول 400 متر
مساحت 22500 متر مربع

15 تا از زیباترین استخر های دبی
بهترین سوغاتی های دبی​​​​​​
کریسمس متفاوت در دبی

به دلیل حجم آن و شرایط آب و هوایی بیرون، یک ماه طول کشید تا میانگین دما از 40 درجه سانتیگراد به -2 درجه سانتیگراد، دمای ایده آل برای حفظ برف کاهش یابد.
اسکی دبی شامل 5 مسیر با سطوح سختی مختلف است که شامل پیست اسکی برای مبتدیان، اسکی بازان حرفه ای و دسته سوم درجه سختی متوسط می باشد. با توجه به ابعاد این ایستگاه سرپوشیده، طولانی ترین مسیر 400 متر طول و 15 درصد شیب دارد.


یک پیست اسکی مینیاتوری واقعی

اسکی دبی فقط یک مجموعه کلاسیک از پیست های اسکی سرپوشیده نیست، یک استراحتگاه مینیاتوری واقعی است. اسکی دبی علاوه بر کارت روزانه و 2 ساعته که به ترتیب به شما امکان می دهد یک روز یا 2 ساعت را در پیست ها بگذرانید، پکیج اقامتی ارائه می دهد، به طوری که دسترسی به پیست های اسکی برای یک هفته کامل، شامل اسکان نیز می شود. حتی می توان در آنجا قهوه ای را نوش جان کرد که انگار در دل کوه های آلپ هستید.

از آنجا که در دبی همه چیز برای یک تفریح دلچسب محیا است، می توانید مطمئن باشید که همه وسایل مورد نیازتان (لباس اسکی، میله، اسکی، کلاه ایمنی... ) به راحتی در دسترس است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از اینکه لذت ورزش های زمستانی در کوهستان را دوباره تجربه کنید، دستکش و کلاه خود را به همراه داشته باشید!

11 موردی که دبی را خاص می کند
10 مکان برتر برای عکاسی در دبی
24 ساعت در دبی

دیگر تفریحات پیست اسکی دبی

1-اسنوبرد

برای علاقه مندان به این ورزش از مبتدی تا حرفه ای. همچنین برای کسانی که مایل به یادگیری آن هستند، این امکان وجود دارد که در اسکی دبی از اسنوبرد لذت ببرند.

snowboard dubai اسنوبرد اسکی دبی

2-زیپ لاین

زیپ لاین اسکی دبی با 150 متر طول و 16 متر بالاتر از پیست های اسکی، یک تفریح هیجانی و جذاب است. با این حال، نسبتاً گران است و می تواند بر بودجه سفر شما سنگینی کند! گلوله برفی، جاذبه‌ای که از سال 2014 به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود، نوعی زیپ لاین بزرگ، برای کسانی که آنها را  یک مسابقه دیوانه‌وار هوایی و دو نفره خوشحال می‌کند.

زیپ لاین دبی zipline dubai

3-سورتمه

برای هیجان بیشتر، می توانید باب سورتمه را امتحان کنید، به شما امکان می دهد با سرعت زیاد، در مسیری باریک، سر بخورید، گویی که در حال تمرین سورتمه سواری بسیار سریع هستید.

سورتمه دبی sled dubai


4-پارک برفی کودکان

پارک برفی کودکان را به وجد خواهد آورد، زیرا جاذبه های مختلفی از جمله دیوار نوردی، سورتمه سواری، سر خوردن در توپ غول پیکر، سورتمه سواری و همچنین ماشین سپر را ارائه می دهد. این پارک برفی که در آن امکان نوازش پنگوئن ها نیز وجود دارد، مکانی ایده آل برای کسانی است که به دنبال فعالیت های خانوادگی هستند.

childrean snow park ski dunai پارک برفی کودکان اسکی دبی

موقعیت جغرافیایی پیست اسکی دبی

این پیست اسکی سرپوشیده در قلب مرکز خرید امارات، یک مرکز خرید بزرگ در دبی و یکی از بزرگترین مراکز خرید در جهان واقع شده است.

فاصله زمانی اسکی دبی تا مکان های معروف دبی:

10 دقیقه تا مرکز شهر دبی (برج خلیفه / دبی مال)
20 دقیقه تا فرودگاه DXB
10 دقیقه تا منطقه مارینا
15 دقیقه از نخل دبی
ساعت 1:20 از ابوظبی

فرودگاه های بین المللی دبی

 

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی