کیدزانیا (KidZania )شهری جهت کسب درآمد و سرگرمی

کیدزانیا (KidZania )شهری جهت کسب درآمد و سرگرمی

KidZania   (یادگیری زمانی بهتر است که سرگرم کننده باشد)

از محبوب ترین تفریحات و سرگرمیهای شهر دبی  شهر بازی کیدزانیا  است .یک شهر تعاملی با ترکیب درآمد و سرگرمی که توسط بچه ها اداره می شود که در دبی مال واقع شده است. . KidZania یک کپی در مقیاس 7000 متر مربع از یک شهر واقعی است که سرگرمی و آموزش را با بیش از 70 فعالیت شغلی واقعی برای کودکان 4 تا 16 ساله ترکیب می کند. آنها همه چیز را در مورد مشاغل مختلف از طریق نقش آفرینی هیجان انگیز ،کشف می کنند و تصمیم گیری، کار تیمی، خلاقیت و مهارت های اجتماعی را به روش هایی که نمی توان در کلاس درس آموزش داد ،یادمیگیرند و فرصت کسب مهارت زندگی ،شغل ،پول ،ودنیای واقعی را از طریق بازی آموزش میبینند . جهت رزرو وخرید تور دبی با آسمان هفتم همراه باشید

کیدزانیا شهری جهت کسب درآمد و سرگرمی

بزرگترین شهر بازی سرپوشیده جهان

تورهای پیشنهادی دبی 

KidZania  بخشهای مختلفی  از جمله ،نسخه های کودکان بیمارستان، ایستگاه آتش نشانی، سالن زیبایی، بانک، ایستگاه رادیو و تلویزیون، سوپرمارکت، پیتزا فروشی و موارد دیگر را دارد و فرزندان شما می توانند بفهمند که کار کردن در همه آنها چگونه است و  مانند بزرگسالان در دنیای واقعی،  هنگام کار درآمد کسب خواهند کرد. با هر کاری که انجام می‌دهند در کیدزانیا ، حقوق دریافت می‌کنند و می‌توانند پول خود را برای اقلام و فعالیت‌های سراسر شهر خرج کنند. فرزندان شما همچنین می‌توانند حسابی در بانک مرکزی KidZania باز کنند، جایی که یک کارت نقدی برای استفاده در دستگاه‌های خودپرداز شهر دریافت می‌کنند، یا می‌توانند kidZos (واحد پول کیدزانیا )خود را برای بازدیدهای بعدی ذخیره کنند. در هر صورت، مدیریت پول و بودجه را به آنها آموزش می دهد. 

کیدزانیا شهری جهت کسب درآمد و سرگرمی

بزرگترین قاب عکس روی زمین

کافه یخی دبی

شرایط و قوانین

به منظور تفریح در شهربازی کیدزانیا ابتدا باید شرایط زیر را طی کنید:

۱- در زمان ورود کودکان می بایست که ابتدا به سمت فرودگاه بین المللی کیدزانیا راهنمایی شوند و در آن جا فرآیند چک این انجام دهند و پس از عبور از دستگاه های ایکس ری، چکی به ارزش ۵۰ کیدزوز دریافت می شود.

۲- لازم است بچه ها با چک ۵۰ کیدزوزی خود به بانک کیدزانیا بروند تا آن را نقد کنند و یا با باز کردن حساب، کارت اعتباری بگیرند.

۳- سپس این بچه ها هستند که تصمیم می گیرند پول را خرج کنند، آن را نگه دارند و یا کدام شغل را انتخاب کنند. در هر صورت پس از تمام شدن پول، کافیست شغلی برای خود پیدا کنند.

آدرس

امارات متحده عربی، دبی، مرکز شهر دبی، خیابان فایننشال سنتر، مجاور برج خلیفه

قیمت بلیط جهت بچه ها 2 تا 16 سال حدود 185 درهم و بزرگسالان حدود 100 درهم میباشد .

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی