مریکال گاردن دبی

مریکال گاردن دبی

مریکال گاردن دبی بزرگترین باغ گل دنیا

شهر دبی با تنوع تفریحات و جاذبه های فراوان مطمئناً برای همه گردشگران خاطره انگیز است. یکی از مکان های جذاب که دیدن آن را نباید از دست داد مریکال گاردن دبی است. این باغ به شما امکان می دهد از منظرهای هنری تشکیل شده از گلها به بهترین شکل ممکن لذت ببرید. با این حال، این دقیقاً مانند یک نمایش جادویی است به خصوص وقتی در باغ هستید وهمه چیز را با چشم غیر مسلح از نزدیک میبینید. اگر قصد رزرو  بلیط باغ گاردن گلودبی را دارید با آسمان هفتم همراه باشید. 

گلو گاردن دبی بزرگترین باغ گل دنیا

غواصی و ماجرا جویی در دریا

تورهای متنوع دبی

 

مریکال گاردن یک باغ یک معجزه

این باغ متفاوت، بزرگترین باغ گل دنیاست که با وسعت 72000 متر مربع ،حدود 150 میلیون گل را در خود جای داده است که در دنیا بی‌نظیر است و هیچ مجموعه عمومی و روبازی در دنیا وجود ندارد که این تعداد گل را در قالبی موضوعی استفاده کند .در این باغ شما با باغچه‌ها و باغ‌هایی عادی مواجه نیستید، بلکه مجسمه‌های غول پیکری را خواهید دید که به صورت کامل با گل پوشانده شده‌اند. گل‌آرایی در باغ معجزه به گونه‌ای است که اشکال به صورت سه‌بعدی به نظر برسند و به شکل واقعی خود نزدیک باشند. ماکت‌هایی از ماشین، ساختمان‌ها و حتی برج‌ها ، هواپیما ایرباس ، میکی موس و .....از آن جمله‌اند.. 

مریکال گاردن دبی

 

بهترین زمان بازدید از باغ معجزه دبی، فصل بهار است. در این فصل شهر دبی از آب و هوایی فوق العاده مطبوع برخوردار بوده که زیبایی باغ  هم به لذت آن می افزاید. اما به این نکته توجه داشته باشید که هرچه به اواخر فصل بهار نزدیک شوید، امکان بازدید از این مکان به دلیل گرمی هوا، دشوار خواهد بود.مریکال گاردن دبی در فصل تابستان از 15 خرداد تا 15 شهریور به دلیل کاشت مجدد گل، تعطیل است

 

فرودگاهای بین المللی دبی

9 پارک موضوعی دبی

 

گلهای این باغ با استفاده مجدد از فاضلاب تصفیه شده از طریق روش آبیاری قطره ای آبیاری می شوند. به گفته مسئولان باغ معجزه دبی، شهرداری دبی آب خاکستری شهر را مستقیماً به باغ می فرستد .باغ دوباره آب را فیلتر می کند و آن را برای استفاده در باغ به آب با کیفیت تبدیل می کند. باغ  پس از بسته شدن در شب آبیاری می شود.

آدرس  امارات متحده -دبی  - دبی لند

قیمت بلیط مریکال گاردن جهت کودکان تا 2 سال رایگان و از 2 سال به بالا حدود 75 درهم میباشد .

 

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی