آشنایی با پارک دلفین‌های کیش

آشنایی با پارک دلفین‌های کیش

دلفیناریوم کیش 

این پارک با نام دلفیناریوم نیز شهرت دارد. این مورد جزو جذابترین و پر بازدیدترین مکان‌های کیش است که برای همه سنین جذاب خواهد بود. اما باید بدانید که در این مکان فقط به دیدن دلفین‌ها نباید بسنده کنید، چون در اینجا باغ پرندگان، فضای سبز خاص و همین طور حیوانات آبی دیگری نیز موجود است.

برای اطلاع از بهترین و متنوع ترین تورهای کیش به سایت آسمان هفتم مراجه کنید .

کیش

مالک اولیه این پارک و پایه گذار آن صاحب هتل داریوش کیش بوده است اما  بعد از آن مدیریت این مجموعه به مالک شرکت هواپیمایی زاگرس سپرده شد. شروع کار این مجموعه مربوط به سال 1394 است.  اول از همه به خود دلفین‌ها می‌پردازیم. این موجودات بسیار باهوش خیلی زود موارد مختلف را یاد می‌گیرند و با انسان خو می‌گیرند. این موجودات شرایط نگهداری خاص و همچنین شرایط تغذیه‌ای خاصی نیز دارند که باید به صورت ویژه‌ای توسط افراد متخصص رصد شود.

کشتی یونانی کیش

علاوه بر بازی‌های مختلف با توپ و حرکات نمایشی مختلف، این دلفین‌ها توسط مربیان ایرانی آموزش دیده‌اند و حتی با قلم مو نقاشی می‌کشند! وقتی برای دیدن نمایش دو ساعته دلفین‌ها به این مکان می‌روید در ابتدا یک عکس از شما گرفته می‌شود که در صورت تمایل می‌توانید درخواست چاپ آن را نیز بدهید.

به غیر از دلفین‌ها، نمایش‌هایی از شیرهای دریایی، پنگوئن‌ها، گربه‌های دریایی را نیز خواهید دید. حتی مورد دیگری که جزو تجربیات تکرار نشدنی و جذاب این مجموعه است را می‌توانید با پرداخت هزینه اضافه‌تری تجربه کنید که شنا در کنار دلفین‌هاست!

بهترین جاذبه های گردشگری کیش

در ابتدای ورود به این مجموعه سوار یک اتوبوس قطار می‌شوید که شما را در نقاط مختلف مجموعه جا به جا می‌کند. این قطار ابتدا شما را به باغ گیاه شناسی می‌برد بعد از آن به دیدن باغ پرندگان رفته و از این دو مکان بازدید می‌کنید.

جذابیت این دو قسمت به علت نادر بودن و خاص بودن هم گونه‌های گیاهی و هم جانوری این مجموعه است. کمتر جایی را خواهید یافت که درختان نخل و شیشه شور، کاکتوس، اکالیپتوس و بنجامین و ... را درکنار هم ببینید.

به خاطر آب و هوای مطلوب جزیره می‌توان پرندگانی که با این آب و هوا سازگار هستند را می‌توانید در باغ پرندگان این مجموعه بیابید. این پرندگان شامل : طوطی، پلیکان، شترمرغ و... است.

در کنار این پرندگان به علت وجود شرایط مناسب برای زندگی خزندگان، از تمساح‌هایی همچون تمساح‌های پوزه کوتاه نیز نگهداری می‌شود. 

جایرو کوپتر کیش

یکی دیگر از قسمت‌های این مجموعه که بازدید از آن خالی از لطف نیست، اکواریوم‌هاست که هم آبزیان آب شور که در خلیج فارس یافت می‌شوند و هم آبزیان نادر آب‌های شیرین در آن نگهداری می‌شوند. کلکسیونی از حیوانات تاکسیدرم شده نیز در اینجا نگهداری می‌شوند.

یکی دیگر از مزیت‌های این مجموعه، اینست که در همان مرکز جزیره و در کنار هتل‌ها قرار گرفته است و سهولت رفت و آمد را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد. همین طور بازار و پاساژهایی در آن نزدیکی هست که بعد از بازدید می‌توان به آن‌ها مراجعه کرد.

شما می‌توانید از سایت آسمان هفتم، تور کیش از اصفهان یا تور کیش از تهران را رزرو کنید و با پشتیبانان ما در ارتباط باشید.

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش