جت اسکی دبی

جت اسکی دبی

جت اسکی

در بین تمام جاذبه‌های برتر دبی، آسمان‌خراش‌ها و ساختمان‌های نمادین، تفریحات آبی جزو گزینه های اصلی گردشگران میباشد .     جت اسکی دبی یک ورزش آبی هیجان انگیز است مناسب برا همه سنین  . چه به دنبال یک سواری هیجان انگیز با سرعت بالا باشید یا بخواهید فقط جت اسکی را سوار شوید وتجربه کنید، مربیان خبره و با تجربه ، از مبتدی تا ورزشکارحرفه ای، از جوان تا سالمندان و گردشگران تا جویندگان هیجان شما را تحت پوشش قرار میدهند. با خرید تورهای متفاوت دبی از آسمان هفتم از این ورزش مفرح لذت ببرید

جت اسکی دبی

مجله گردشگری آسمان هفتم

گلو گاردن دبی بزرگترین باغ گل جهان

آی فلای دبی مکانی که جاذبه زمین نادیده گرفته شده

شما می توانید این تفریح را با خانواده به عنوان یک زوج، با دوستان یا به صورت انفرادی انجام دهیدو لحظات شاد و هیجان انگیزی را برای خود رقم بزنید .جت اسکی در دبی قطعا بهترین راه برای بازدید از مناظر زیبای شهر و تفریحی منحصر به فرد ​​در طول سفر شما میباشد. روبروی هتل مجلل برج العرب، متوقف می شوید تا بتوانید از آن لذت ببرید و عکس یادگاری خود را از دبی دریافت کنید. سپس می‌توانید از مشاهده اقامتگاه ساحلی جمیرا با نام JBR، دبی مارینا اسکای لاین، پالم جمیرا، هتل آتلانتیس،  برج خلیفه، مرتفع‌ترین ساختمان جهان در نزدیکی مرکز خرید دبی لذت ببرید وبه عنوان بهترین مقصد مسافرت بین اروپا و آسیا یاد کنید.

جت اسکی دبی

هیجان تکرار نشدنی در قایق زرد دبی

پارک آبی آتلانتیس دبی

قیمت بلیط  جت اسکی دبی حدود 330 درهم میباشد . انجام این ورزش جهت افرادبالای 18 سال میباشد

اما توجه داشته باشید به نسبت فصل سفر شما و همچنین مقدار استفاده از جت اسکی می تواند این هزینه ها بسیار متفاوت باشد، در زمستان ها گران تر و در تابستان ها ارزان تر است. همچنین در برخی سواحل مانند ساحل مشهور جمیرا، تفریحات آبی از جمله جت اسکی گران تر هستند.

 

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی