تفریحات رایگان کیش

تفریحات رایگان کیش

تفریحات رایگان کیش

در این مطلب آسمان هفتم، شما را تفریحات رایگان کیش آشنا می کند تا بتوانید از سفر به کیش با کمترین بودجه لذت ببرید. برای تعطیلات شما در جزیره کیش، مهم ترین مقصد توریستی جنوب کشور، 9 پیشنهاد جذاب داریم.

در این باره منتشر کرده ایم:
دیدنی های پربازدید کیش
تفریحات ورزشی کیش

ساحل خانوادگی کیش

گذشته از تفریحات آبی مثل قایق سواری و انواع بازی ها، این پارک جزو تفرجگاه های رایگان کیش محسوب میشود. در کنار خانواده و البته کودکانتان از امنیت و زیبایی اینجا لذت ببرید. 

کیش

پارک ساحلی سیمرغ

آبشار مصنوعی، مجسمه های بزرگ، ساحل امن و وسیع این پارک، آن را به محل مناسبی برای گذران اوقات فراغت و بازی کودکان تبدیل کرده است.

پارک ساحلی سیمرغ

پارک شهر کیش

هوای مطبوع این پارک به دلیل فاصله از دریا و کاهش شرجی، مناسب یک تفریح خانوادگی در عصر و شب های جزیره است.

پارک ساحلی مرجان

مسیر مخصوص دوچرخه سواری و منظره بی نظیر این ساحل ورزشکاران و عکاسان را به بازدید از آن دعوت می کند. پیشنهاد می کنیم تماشای طلوع و غروب آفتاب را در این مکان از دست ندهید!

پارک ساحلی مرجان

باغ راه ایرانی

در این باغ شما مجموعه ای از سنت ها و قومیت های ایرانی را به صورت مصور و مجسم نظاره گر خواهید بود.

 

نخلستان باغ بهشت 

به غیر از نخل خرما گیاهان اوکالیپتوس و تمرهندی در این فضا وجود دارند که منظره شگفت انگیز آن را تکمیل می کنند. در اینجا افتخار آشنایی با بومیان مهمان نواز و سخت کوش نخلستان را نیز خواهید داشت.

نخلستان باغ بهشت 

اسکله میر مهنا

نوای موسیقی گروهی، نورپردازی جذاب آلاچیق های متعدد در شب های این اسکله مورد توجه علاقه مسافران گردش قرارگرفته است.می شود گفت مهم ترین سوژه عکاسی جزیره است. اگر درباره تاریخچه کشتی یونانی اطلاعاتی دارید با بازدید از آن سفرتان را تکمیل کنید.

اسکله میر مهنا


کشتی یونانی
 

شهر باستانی حریره

این بناهای کهن که تاریخچه آنها دست کم به هزار و پانصد سال قبل بر می گردد مورد توجه باستان شناسان و توریستان قرار گرفته است

درخت سبز کیش

در این میان درخت سبز کیش، قدیمی ترین و کهنسال ترین درخت لورا یا درخت انجیر مقدس جزیره کیش با قدمتی حدود 500 تا 600 سال، یکی از کمیاب ترین و عجیب ترین درختان جهان با شکل های بزرگ و بیضی است. شاخه های آن روی زمین آویزان می شود و پس از مدتی می چرخد ​​و مانند چتری روی زمین پخش می شود. این درختان حدود صد سال عمر می کنند. این روند رو به رشد در درخت سبز کیش ادامه دارد .

علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت آسمان هفتم،  متنوع ترین تورهای کیش از اصفهان یا تورهای کیش از تهران را با نازلترین قیمت رزرو کنید.

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش