بام تهران

بام تهران

بام تهران، معروفترین و محبوب ترین جاذبه گردشگری تهران

بام تهران از جمله محبوبترین جاهای دیدنی تهران ومرتفع‌ ترین مناطق تهران است که سالانه هزاران نفر از گردشگران ایرانی و خارجی از آن دیدن می‌کنند و می‌توان در آنجا کل شهر را زیر پاهای خود دید .با آسمان هفتم همراه باشید جهت معرفی این مگان زیبا.

اگر قصد سفر به تهران دارید و به‌دنبال مکانی به دور ازشلوغی ترافیک و آلودگی همیشگی هوا هستید، بام تهران گزینه مناسبی است.این در حالی است که هوای پاک کوهستانی ، امکانات تفریحی متعدد و رستوران‌های بسیاری که در بام  قرار دارد، جذابیت این مکان را برای گردشگران چند برابر کرده است.

برج میلاد تهران

البته ناگفته نماند که بام تهران محل بسیار مناسبی برای ورزشکاران هم هست و بسیاری از افراد برای پیاده‌روی، کوهنوردی و رفتن به توچال و اسکی‌ راهی بام می‌شوند. این نقطه از تهران، فقط جنبه تفریحی ندارد و شما می‌توانید با استفاده از تله سیژ و تله کابین یا حتی با پای پیاده (و درنظرگرفتن تجهیزات کافی) به ایستگاه‌های ۱ تا ۷ توچال بروید.

بام تهران


یک آبشار نسبتا کوچک نیز مثل آبشار تهران در مسیر پیاده‌روی وجود دارد که اگر اهل عکس‌گرفتن باشید، به سراغ آن هم خواهید رفت و برای پیداکردن این آبشار در اواسط مسیر تنها کافی است که صدای جریان آب را دنبال کنید. پیشنهاد ما این است که مسیر رفت را با خودروهای برقی طی کنید و مسیر برگشت را پیاده بروید یا از زیپ لاین استفاده کنید تا برگشتی مهیج‌تر برای خود رقم بزنید.

 

بام تهران

 از جمله امکانات بام تهران می‌توان به رستوران‌های جدید-زیپ‌لاین-بگ جامپینگ-بانجی جامپینگ-صخره نوردی-ترامپولین جامپینگ -زمین تنیس-سینمای ۵ بعدی بام تهران-اتاق فرار-سورتمه بام تهران-میدی‌باس‌های برقی برای طی کردن مسیر قسمت پایینی بام تا قسمت اصلی و بالایی آن اشاره کرد.

دربند ودرکه تهران

   آدرس: تهران، بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، خیابان ولنجک، انتهای خیابان ولنجک، بام تهران

آخرین تور ها

آخرین تور های تهران