شهر ساحلی آمالفی ایتالیا

شهر ساحلی آمالفی ایتالیا

شهر ساحلی آمالفی ایتالیا

آمالفی یک شهرک در ایتالیا است که در استان سالنرو واقع شده است. با وجود اینکه این شهر ۵٬۳۵۳ جمعیت دارد ولی سالانه چیزی حدود پنج میلیون توریست را به سمت خود می کشاند. 

ساحل آمالفی

ایتالیا که از سه طرف با آب احاطه شده سواحل خیره کننده ای دارد که در ماه های تیر و مرداد پر از توریستانی می شوند که برای فرار از گرما خودشان را به سواحل رسانده اند. یکی از معروف ترین سواحل ایتالیا ساحل آمالفی است، ساحلی با جاده ی پرپیچ و خم و تماشایی که گردشگران را مهمان چشم اندازهای بی نظیری از آبی بیکران دریا، صخره ها و گل های رنگارنگ می کند.

آمالفی

 

درباره شهر آمالفی

در غربی‌ترین شهر در امتداد ساحل آمالفی که پر از افراد برنزه با قایق بادبانی است، خانه‌های پاستلی گل‌کاری‌شدۀ آن را می‌بینید . به‌­راحتی می‌توانید جذابیت پوزیتانو را درک کنید. به‌غیر از کلیسای قرن سیزدهمی سانتا ماریا آسونتا، با گنبدی از کاشی‌های ماژولیکا و نماد بیزانسی سیاه­‌رنگ (بر­اساس افسانه‌ها توسط دزدان دریایی به اینجا آورده شده است)، کوچه‌های باریک در نزدیک بندر و افراد مشهور در کافه‌های آن به چشم می‌خورد.

 

امالفی

 

حمل­‌و­نقل به ساحل آمالفی به‌­خوبی توسعه یافته است و اتوبوس و قطار منظمی وجود دارد که به بسیاری از قسمت‌های محبوب ساحل آمالفی ایتالیا سفر می‌کند. علاوه‌براین، تعداد زیادی هتل با کیفیت بالا، رستوران‌ها و امکانات رفاهی در سطح جهانی برای اقامت در این ساحل وجود دارد.

تورهای اروپا با آسمان هفتم

تورهای فرانسه با آسمان هفتم

ساحل آمالفی یک سایت میراث جهانی یونسکو است. 13 شهر ساحلی خیره­‌کننده در ساحل آمالفی قرار دارند.  برخی از آن­ها به­‌خاطر سواحل خود و برخی دیگر به­‌خاطر مکان‌های دیدنی خود شناخته شده‌اند؛ اما چیزی که بین تمام شهرهای ساحلی آمالفی مشترک است، فضای آرام‌بخش آن است. این فضای خاص برای فراغت، آرامش و لذت‌­بردن از زندگی است‌.ساحل آمالفی به­‌خاطر شهرهای ساحلی رنگارنگ، صخره‌­ها و سواحلش معروف است.

 

آمالفی شهر اصلی این منطقۀ زیبا است و اغلب مملو از گردشگران است. مانند سایر شهرهای ساحلی در این منطقه، آمالفی واقعاً خیره­‌کننده است و انبوهی از خانه‌ها و مغازه‌های رنگارنگ در آن وجود دارد. آمالفی در واقع بزرگتر از اکثر سکونتگاه‌های اینجاست و به‌همین‌دلیل، کلیسای جامع در این شهر قرار دارد

 

امالفی

 

تفریحات ساحل آمالفی

قایق سواری: می توانید با پرداخت حدود ۲۰ یورو سوار قایق شوید و از تمام قسمت های ساحل آمالفی دیدن کنید.  بیشتر شهرهای این ساحل بندر دارند و هر شهری که بندر داشته باشد با قایق به شهرهای دیگر قابل رفت و آمد است.

شنا: ساحل آمالفی به غیر از چشم اندازها و جاذبه های رنگارنگ یکی از بهترین مکان ها برای شنا و خنک شدن در فصل گرم تابستان است.

دیدن از مناظر و خانه های شهرهای اطراف و رستوران ها

 

سخن آخر

با آسمان هفتم به تمام کشورهای اروپایی زیبا از جمله ایتالیا سفر کنید :  02191306767

 

 

آخرین تور ها

آخرین تور های روم