دیزنی لند پاریس

دیزنی لند پاریس

دیزنی لند پاریس

 دیزنی لند پاریس که با نام یورو دیزنی نیز شناخته می‌شود، یک پارک تفریحی جادویی است که در Marne-la-Vallee، فرانسه واقع شده است. این مکان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در اروپا است و تجربه منحصر به فرد دیزنی را برای بازدیدکنندگان در هر سنی ارائه می دهد

دیزنی لند پاریس به دو پارک اصلی تقسیم می شود: پارک دیزنی لند و پارک استودیو والت دیزنی. این استراحتگاه همچنین دارای دهکده دیزنی، یک منطقه خرید، غذاخوری و همچنین چندین هتل با مضمون دیزنی است.

 

پارک دیزنی لند

پارک دیزنی لند مرکز استراحتگاه است و قلعه ای افسانه ای را در دل خود جای داده است. این پارک به پنج سرزمین جادویی تقسیم شده است: خیابان اصلی، ایالات متحده؛ سرزمین ماجراجویی; سرزمین مرزی؛ سرزمین عجائب؛ و دیسکاوری لند. هر سرزمین جاذبه‌های منحصر به فرد، نمایش‌ها و مجموعه غذاخوری خاص خود را دارد که تضمین می‌کند چیزی برای همه وجود دارد.

تور فرانسه از تهران

تور فنلاند، کشتی کروز، سوئد

هتل های دیزنی

دیزنی لند پاریس مجموعه ای از هتل های را ارائه می دهد که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا تجربه جادویی خود را گسترش دهند. هتل ها در سبک متفاوت و برای هر سلیقه ای هستند .در هتل دیزنی مزایایی مانند دسترسی زودهنگام به پارک و ملاقات و احوالپرسی انحصاری شخصیت ها را برای مهمانان فراهم می کند.

 

دهکده دیزنی

در مجاورت پارک های موضوعی، دهکده دیزنی یک منطقه سرگرمی  است که انواع رستوران ها، فروشگاه ها و مکان های تفریحی را در خود جای داده است. این مکان عالی برای استراحت، خرید کالاهای دیزنی، لذت بردن از یک وعده غذایی، یا تماشای یک برنامه زنده است.

تور اروپاگردی

غرفه پرنسس

در پارک دیزنی لند، می توانید از غرفه پرنسس دیدن کنید، جایی که فرصت ملاقات و تعامل با پرنسس های دیزنی مانند سیندرلا، بل، آریل و غیره را دارید. شاهزاده خانم ها به نوبت در غرفه ظاهر می شوند و شما می توانید امضا بگیرید، عکس بگیرید و لحظات جادویی با شخصیت های مورد علاقه خود داشته باشید.

 

در دیزنی لند پاریس به جای شخصیت های کارتونی بازی کنید!

Ratatouille: The Adventure: یکی از جاذبه های برجسته در پارک استودیو والت دیزنی، "Ratatouille: The Adventure" است. این سواری تاریک چهاربعدی بر اساس فیلم دیزنی-پیکسار «راتاتویی»، مهمانان را به سفری هیجان انگیز در میان مناظر، صداها و بوهای رستوران Gusteau در پاریس می برد. شما به اندازه یک موش کوچک می شوید و با رمی، سرآشپز با استعداد موش، وارد ماجراجویی می شوید.

 دیزنی لند پاریس در طول سال میزبان رویدادهای متعددی است، از جمله جشن های فصلی، دیدار و احوالپرسی شخصیت ها، و رژه های دیدنی و آتش بازی. همچنین می توانید از نمایش های سبک برادوی، موسیقی زنده و اجرای خیابانی لذت ببرید.

با آسمان هفتم برای رفتن به این سفر جادویی همراه باشید.همین الان با ما تماس بگیرید : 02191306767
در شبکه های اجتماعی آسمان هفتم ما را دنبال کنید 
تلگرام اینستاگرام

آخرین تور ها

آخرین تور های پاریس