ساپانجا ترکیه

ساپانجا ترکیه

ساپانجا ترکیه

به ساپانجا خوش آمدید، مقصدی خیره کننده و زیبا که نوید ترکیبی هماهنگ از مناظر خیره کننده، مهمان نوازی گرم و انبوهی از تجربیات فرهنگی را می دهد. با آسمان هفتم همراه باشید تا  جذابیت فریبنده ساپانجا را کشف کنید و خود را در شگفتی های طبیعی و سنت های منحصر به فرد آن غرق کنید.

سواحل زیبا ساپانچا

ساپانجا دارای  بکرترین و آرام ترین سواحل در امتداد دریای سیاه است. این سواحل با شن‌های طلایی نرم، آب‌های شفاف و پس‌زمینه‌ای از کوه‌های سرسبز و سرسبز، محیطی عالی برای استراحت و آرامش فراهم می‌کند. اگر فردی باشید که بدنبال یک تجربه آرامش بخش باشد چه فردی که بدنبال تجربه های هیجان انگیز است ،سواحل ساپانجا حرفی برای گفتن دارد.

کوه های باشکوه و مسیرهای طبیعت

علاقه مندان به ماجراجویی پناهگاه خود را در میان کوه های باشکوه و جنگل های انبوه اطراف ساپانجا پیدا خواهند کرد. علاقه مندان به پیاده روی می توانند در طول مسیر شگفتی های زیادی را کاوش کنند  که به مناظر مسحورکننده، آبشارهای پنهان و دهکده های جذاب منتهی می شود. پارک ملی Yedigöller با هفت دریاچه به هم پیوسته خود، تجربه ای فراموش نشدنی از آرامش طبیعت را ارائه می دهد.

میراث تاریخی غنی 

میراث تاریخی ساپانجا ابعاد منحصر به فردی به زیبایی آن می بخشد. بقایای تمدن های باستانی، از جمله سازه های رومی و بیزانسی را در دل خود جای داده است. قلعه نمادین ساپانجا را از دست ندهید که بر فراز تپه ای قرار گرفته و چشم اندازهای پانوراما از شهر و دریا را ارائه می دهد.

 لذت های خوراکی

 آشپزی ساپانجا ترکیبی لذت بخش از غذاهای سنتی دریای سیاه و غذاهای لذیذ ترکی است. از غذاهای دریایی لذیذ گرفته تا غذاهای لذیذ محلی مانند هامسی (آنچوی)، شما را با یک ماجراجویی خوراکی لذت بخش می برد که شبیه هیچ چیز دیگری نیست.

تور لحظه آخری استانبول

تور آنتالیا با آسمان هفتم

تور کوشی آداسی

فرهنگ و جشنواره های ساپانچا

مردم محلی ساپانجا به فرهنگ خود افتخار می‌کنند و بازدیدکنندگان اغلب در طول فستیوال‌های متعددی که در طول سال برگزار می‌شوند با آغوش باز پذیرفته می‌شوند. انرژی پر جنب و جوش رقص، موسیقی، و صنایع دستی سنتی را در طول این جشن ها تجربه کنید و از میراث فرهنگی غنی این منطقه شگفت زده شوید.

اقامتگاه های گرم و دلپذیر


راحتی شما اولویت ما است و ساپانجا طیف وسیعی از اقامتگاه ها را متناسب با ترجیحات هر مسافری ارائه می دهد. از میان استراحتگاه‌های مجلل، هتل‌های بوتیک، مهمان‌خانه‌های دنج، و حتی خانه‌های ییلاقی چوبی جذاب برای تجربه‌ای اصیل دریای سیاه را انتخاب کنید.

 امروز برای فرار رویایی خود برنامه ریزی کنید!

فرصت کشف جواهر پنهان ساپانجا، ترکیه را از دست ندهید. برای رزرو ماجراجویی آینده خود و آماده شدن برای ایجاد خاطرات ماندگار در این بهشت ​​ساحلی، همین حالا با آسمان هفتم  تماس بگیرید : 02191306767 

آخرین تور ها

آخرین تور های استانبول