نمایشگاه مواد غذایی و زعفران دبی

نمایشگاه مواد غذایی و زعفران دبی

نمایشگاه غذا و نوشیدنی دبی gulfood

نمایشگاه Gulfood بزرگترین و معتبر ترین نمایشگاه جهان در زمینه محصولات غذا و انواع نوشیدنی می باشد که هر ساله در شهر دبی و در مرکز تجارت جهانی برگزار می شود. این رویداد تجارت F&B را در میان بیش از 120 کشور دنیا گسترش داد و میزبان 5000 تامین کننده مواد خام و مواد اولیه را برای نمایش طعم ها و آخرین فناوری ها که آینده غذا و نوشیدنی جهان را شکل می دهند، می باشند. گردشگران و بازدید کنندگان می توانند با مراجعه به سایت آسمان هفتم و خرید تورهای متنوع دبی ویژه نمایشگاه  به راحتی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به محل برگزاری نمایشگاه برسانند.

نمایشگاه مواد غذایی و زعفران دبی

شهر بازی آی ام جی دبی

سافاری در صحرای هیجان انگیز دبی

نمایشگاه زعفران دبی

نمایشگاه زعفران دبی از جمله نمایشگاه های پربازدید شهر دبی می باشد که همزمان با نمایشگاه موادغذایی و نوشیدنی دبی برگزار می شود . حضور در این نمایشگاه، هم برای شرکت کننده و هم برای بازدیدکننده دارای مزایایی می باشد. در این نمایشگاه بازدیدکنندگان از کشورهای مختلف دنیا حضور پیدا خواهند کرد. زعفران ادویه ای است که در کل جهان طرفدار دارد. اغلب مردم دنیا تمایل دارند تا زعفران اصل را از مناطق خاورمیانه تهیه کنند. فروشندگان خارجی بسیاری نیز برای خرید عمده زعفران و فروش آن در کشور خود به این نمایشگاه می آیند. این نوع نمایشگاه یکی از پربازدیدترین نمایشگاههای دبی می باشد و سود خوبی را برای شرکت کنندگان رقم می زند.

 نمایشگاه مواد غذایی و زعفران دبی

بزرگترین چرخ فلک دنیا

بالن سواری بر فراز دبی

 

تاریخ نمایشگاه

نمایشگاه Gulfood در تاریخ 20 الی 24 فوریه 2023 مصادف با 1 الی 5 اسفند 1401  در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود.

محصولات مختلف و بخش های اصلی نمایشگاه، شامل بخش مربوط به نوشیدنی ها، لبنیات، روغن و چربی، غلات و حبوبات، گوشت و مرغ، محصولات سلامت و ارگانیک و غذاهای بین الملل می باشد. تمامی افراد و علاقه مندان می توانند از نمایشگاه غذا و نوشیدنی دبی بازدید کنند. از جمله این افراد شرکت کننده در نمایشگاه می توان به تولیدکنندگان مواد غذایی، رستوران دارها، فروشندگان، واردکنندگان، آشپزها و توزیع کنندگان اشاره کرد.

محصولات ارائه شده در نمایشگاه

  •     ارائه مواد اولیه غذایی متنوع
  •     زعفران و ادویه جات
  •     تنوعی از محصولات غذایی مزرعه
  •     ارائه محصولات گوشتی، مرغ و ذرت تغذیه شده
  •     ارائه محصولات لبنی متنوع( شیر، ماست، کره و پنیر)
  •     عرضه حبوبات و غلات( لوبیا، برنج، آرد،...)
  •     عرضه نوشیدنی های متنوع( نوشابه، نوشیدنی های گرم، آب و نوشیدنی های تازه)
  •     ارائه آجیل و مغزها، روغن های خوراکی گیاهی و چربی های حیوانی
  •     ارائه غذاهای ارگانیک و گیاهی، غذاهای بدون گلوتن، بدون قند و غنی شده
  •     عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله ضدعفونی کننده ها، ...
  •     عرضه محصولات و مواد خام نهایی در زمینه داروهای دامپزشکی

لازم به ذکر است که تمام شرکت کنندگان این نمایشگاه می توانند در بهترین و لوکس ترین هتل های اطراف این منطقه نیز به اقامت داشته باشند و از بهترین خدمات ارائه شده نیز بهره مند شوند. همچنین می توانند در ساعات دیگر خود نیز به بازدید از جاذبه های شهر دبی داشته باشند و لحظات فراموش نشدنی را برای خود به ارمغان بیاورند.

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی