سافاری در صحرای هیجان انگیز دبی

سافاری در صحرای هیجان انگیز دبی

لذت بردن از بیابان

سافاری در صحرا دبی راهی عالی و فراموش نشدنی برای تجربه و لذت بردن از زیبایی و شکوه صحرا و بیابان است و همه از کودکان خردسال گرفته تا بازنشستگان می توانند از آن لذت ببرند. چیزی که تجربه خواهید کرد چیزی جز دیدنی نیست و چیزی است که نمی خواهید از دست بدهید.

اگر به دنبال یک ماجراجویی هیجان انگیز هستیدو میخواهید دانش خود را در مورد  حیوانات، گیاهان، الگوهای آب و هوا صحرای دبی تکمیل کنید این تفریح فراموش نشدنی را با آسمان هفتم و تورهای متنوع آن تجربه کنید .

سافاری در صحرای هیجان انگیز دبی

دبی به یک مکان توریستی معروف در جهان تبدیل شده است و تور سافاری صحرا در دبی را هرگز نباید از دست بدهید. بهترین زمان برای لذت بردن از سافاری در صحرا عصر است، با غروب خورشید، گرمای کویر خنک‌تر و راحت‌تر می‌شود.  به حومه شهر بروید و تپه های قرمز زیبا را تا جایی که چشمانتان می بیند کشف کنید.

مجله گردشگری آسمان هفتم

بیابانهای جهان

تجهیزات سفر به کویر

وقتی صحبت از سافاری به میان می‌آید، شاید تنها چیزی که در ذهنتان نقش می‌بندد، لذت آفرودسواری بر تپه‌های کویری باشد که توسط رانندگان حرفه ای وآموزش دیده با خودروهای لند کروز انجام میشود. اما این مفهوم در سافاری دبی، تغییر کرده و شرایطی فراهم شده که تجربیاتی متفاوت و جذاب، در میان تفریحات دبی داشته باشید . رفتن به دل کویر طلایی و گوش سپردن به سکوت محضش، یکی جذاب‌ترین‌هاست. کافی است سری به مناطق بیابانی در حاشیه شهر دبی بزنید در این میان می‌توانید تفریحات مختلفی مانند اسکی روی شن، موتورهای چهارچرخ، شترسواری و … هم لذت ببرید.

سافاری در صحرای هیجان انگیز دبی

مقرون به صرفه ترین هتلهای دبی

کریسمس متفاوت در دبی

 

بعد از آن برای پذیرایی و لذت بردن از شب‌های کویر، به کمپی که به صورت سنتی طراحی شده می‌روید. در این جا می‌توانید از انواع نوشیدنی و غذاهای محلی لذت برده و به جشن و پایکوبی مشغول شوید.همچنین در حین غذا خوردن از سرگرمی های سنتی مانند نمایش آتش زنده، رقص نمایش تانورا پذیرایی خواهید شد. پس از پایان نمایش، عکس گروهی دوستان وخانواده خود را که بهترین سافاری صحرا را در دبی داشتید، به یادگار بگیرید .

قیمت بلیط جهت کودکان تا 3 سال رایگان و از 3 تا 10سال حدود 230 درهم و از 10سال به بالا حدود 240 درهم میباشد . لازم به ذکر است قیمت بلیط سافاری با خدمات ویژه حدودا بین 300 الی 360درهم متفاوت است.
 

 

 

 

 


 

 

 

 

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی