نمایشگاه سرمایه گذاری املاک دبی

نمایشگاه سرمایه گذاری املاک دبی

نمایشگاه املاک و مستغلات دبی IPS

نمایشگاه سرمایه گذاری املاک و مستغلات دبی IPS یک پروژه منحصربه فرد و خاص است که در آن شرکت کنندگان با تشکیل جلسات و کنفرانس ها با یکدیگر همکاری دارند تا چالش های خاص مربوط به بخش های مختلف در املاک و مستغلات را مانند امور مالی، دانش، مدیریت امکانات، بازاریابی و خدمات دولتی، سبک زندگی شهرهای پایدار و ...را مورد توجه قرار دهند. این نمایشگاه بهترین بستر برای خرید و فروش املاک محلی و بین المللی در محل مذکور است.جهت شرکت در تورهای متنوع نمایشگاهی دبی و یا سایر نمایشگاه های مرتبط، با شرکت آسمان هفتم مجری مستقیم تور نمایشگاههای دبی در تماس باشید.

نمایشگاه سرمایه گذاری املاک دبی

نمایشگاه سرمایه گذاری املاک دبی در تاریخ 12 الی 14 فوریه 2023 مصادف با 23الی 25 بهمن 1401 برگزار می شود و پیش بینی می شود تعداد زیادی از مقامات و شخصیت های سیاسی و مهم جهان از این نمایشگاه دیدن کنند .در این نمایشگاه متخصصین املاک و مستغلات، مقامات بلند پایه دولتی و نمایندگان ارشد نهادهای نظارتی، موضوعاتی در حوزه صنعت و املاک و مستغلات از جمله روند کلی بازار محلی و منطقی و جهانی و روند نظارتی براملاک و مستغلات برون مرزی را با بقیه بازدید کنندگان به اشتراک می گذارند.
 

تورهای متنوع دبی با آسمان هفتم

دهکده جهانی دبی

شهر بازی آی ام جی دبی

نمایشگاه سرمایه گزاری املاک دبی بستری مناسب و فوق العاده  برای کارمندان و بازاریابان صنعت ملک و مستغلات برای به دست آوردن درکی عمیق از این بخش، یاد گرفتن ایده ها و استراتژی های جدید بازاراست. این پیشنهاد منحصر به فرد برای کسانی است که قصد شرکت در نمایشگاه را دارند. نمایشگاه بین المللی املاک (IPS) بزرگترین بستر فروش املاک خاورمیانه برای بازارهای داخلی و بین المللی املاک و مستغلات است. این بهترین مکان برای ملاقات و تجارت با سرمایه گذاران سطح بالا و متخصصان املاک از سراسر جهان است. این نمایش تنها رویدادی در نوع خود است که امکان خرید و فروش خرده فروشی برای املاک محلی و بین المللی را فراهم می کند.

نمایشگاه سرمایه گذاری املاک دبی

گشتی تاریخی در محله بستکیه دبی

تجربه ای منحصر به فرد و لاکچری بر فراز آسمان دبی

بزرگترین قاب عکس روی زمین


در نمایشگاه املاک دبی با چه کسی ملاقات خواهید کرد

  •     انجمن ها و فدراسیون ها
  •     موسسات مالی
  •     ادارات و مقامات دولتی
  •     کارگزاران سرمایه گذاری
  •     سرمایه گذاران و خریداران خانه
  •     برنامه ریزان شهری
  •     سازندگان ملک

مکان:  مرکز نمایشگاهی و همایش  های بین المللی دبی

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی