شهر بازی لگو لند دبی

شهر بازی لگو لند دبی

LEGOLAND Dubai

این پارک موضوعی رنگارنگ که جهت کودکان 2 تا 12 سال است که علاوه بر ایجاد فضایی برای تقویت ذهن خلاقانه کودکان، این امکان را به آن ها می دهد تا اوج هیجان را با وسایل بازی شهربازی لگولند تجربه کنند. لگو لند با شش منطقه موضوعی که عبارت اند از: کارخانه، تخیل، پادشاهی، شهر لگو، ماجراجویی و اولین و بزرگترین مینی لند سرپوشیده ی دنیا که با لگو طراحی و ساخته شده و دارای 40 وسیله سواری و جذاب با 15000ساختار مدل LEGO  که ساخته شده از بیش از 60 میلیون آجر LEGO است را نشان میدهد. جهت معرفی و رزرو بلیط جاذبه های دبی با آسمان هفتم همراه باشید .

شهر بازی لگو لند دبی

لگو لنددبی یک تم پارک تفریحی مخصوص خانواده هاست که در اکتبر سال 2016 افتتاح شد. این پارک اولین در نوع خودش در منطقه خاورمیانه و هفتمین لگولند در دنیا می باشد.بازیهای هیجان انگیز زیادی در این پارک برای بچه ها وجود دارد که ساعتها آنها را سرگرم میکند ، از جمله ماشین های پدالی و هواپیماهای دونفره،جهت کوچکترها و  ترن هوایی،برج قدرت ،سقوط آزاد،چرخ وفلک اژدها جهت بزرگترها.

شهر بازی کیدزانیا دبی

تور دبی با آسمان هفتم

Minilandیکی دیگر از بخشهای دیدنی ،جذاب و برجسته این پارک است که سازه های مینیاتوری فوق العاده و دقیقی که با lego ساخته شده را در آنجا مشاهده میکنید مانند برج خلیفه ، چرخ وفلک عین دبی، برج العرب ف اهرام ثلاثه مصر و سازه های فوق العاده دیگر .

در حالی که سازه‌های سایه‌دار با تهویه مطبوع در این پارک وجود دارد، اما بیشتر پارک در فضای باز است، بنابراین بهتر است در طول گرمای سوزان تابستان،هنگام عصر از این پارک دیدن کنید. یک پارک آبی جداگانه با مضمون لگو در کنار لگو لندوجود دارد که جهت استفاده از آن باید بلیط جدا گانه تهیه شود .

شهر بازی لگو لند دبی

کشتی تفریحی لوتوس دبی

اسکی روی برف در دل کویر

 

آدرس  امارات متحده -شهر دبی- اتوبان شیخ زاید منطقه جبل علی

    ساعت کاری شنبه تا پنج شنبه 10 صبح تا 6 بعد از ظهر و روزهای شنبه و جمعه 10صبح تا  8 بعد از ظهر

نحوه دسترسی
. ایستگاه مترویی درلگولند دبی وجود ندارد پس برای رسیدن به آن باید از اتوبوس یا تاکسی استفاده کنید.

قیمت بلیط برای کودکان تا 2 سال رایگان و از 2 سال به بالا حدود 290 درهم میباشد

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی