ساحل مرجان کیش

ساحل مرجان کیش

سواحل همیشه یکی از جذاب ترین مناطق دیدنی جزیره ها به شمار می آیند. ساحل مرجان نیز به دلیل موقعیت و زیبایی خود مسافران زیادی را به خود جذب می کند. برای آشنایی بیشتر با این ساحل با آسمان هفتم همراه باشید.

مجله گردشگری آسمان هفتم

تفریحات رایگان کیش

ساحل مرجان در قسمت شرقی جزیره کیش واقع شده است. شاید علت نام گذاری این ساحل این باشد که مرجان ها پس از مردن تبدیل به سنگ های سفیدی شده و زیبایی این ساحل را دو چندان می کنند. امکانات تفریحی به قدری در این ساحل متنوع است که شاید مقرون به صرفه باشد نزدیکی این ساحل اسکان نمایید تا دسترسی راحت تری به بازار و تفریحات مختلف داشته باشید.

هتل پارمیس در نزدیکی ساحل مرجان

هتل داریوش  در نزدیکی ساحل مرجان

ساحل مرجان کیش

امکانات ساحل مرجان 

ساحل مرجان دارای فضایی بسیار بزرگ و زیبا است که با جذابیت های خود می تواند تا ساعت ها شما را سرگرم کند! اگر به جمع کردن صدف علاقمند هستید نباید بازدید از این ساحل پاک را از دست ندهید. علاوه بر آن زیبایی این ساحل می تواند لوکیشن بسیار مناسبی برای عکاسی باشد. از آن جایی که ساحل مرجان یک ساحل صخره ای می باشد، نمی توانید در دریای آن شنا کنید ولی در عوض می توانید از تفریحات آبی این ساحل کمال استفاده را داشته باشید.

جذابیت های ساحل مرجان

کشتی یونانی یکی از معروف ترین جاذبه های این ساحل است. تفریحات آبی مفرحی نیز در این ساحل قابل استفاده است که از جمله آن ها می توان به فلای بورد، جت اسکی، کشتی های تفریحی بنانا و پاراسل اشاره کرد.

فلای بورد کیش

جت اسکی در کیش

قایق بنانا کیش

پاراسل کیش

 تفریحات ساحل مرجان

علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت آسمان هفتم،  متنوع ترین تورهای کیش از اصفهان یا تورهای کیش از تهران را با نازلترین قیمت رزرو کنید.

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش