نمایشگاه جرایم سایبری امنیت مجازی دبی

نمایشگاه جرایم سایبری امنیت مجازی دبی

نمایشگاه جرایم سایبری و امنیت مجازی

نمایشگاه isswordدبی بزرگترین گردهمایی جهان در مورد اطلاعات و تحلیلگران امنیت داخلی، جرایم مالی و جرایم سایبری، نظارت الکترونیکی و امنیت مجازی می باشد .جرایم سایبری، یک طیف بسیار گسترده از جرایم است که به طور کلی شامل کلاهبرداری های مالی سایبری، آزار و اذیت دیجیتال، هک، فیشینگ، پولشویی آنلاین ، قاچاق مواد مخدر ، قاچاق انسان ، تروریسم و موارد دیگر می شود که درنمایشگاه iss روش ها و ابزارهایی را برای اجرای قانون، امنیت عمومی،ومبارزه با این جرایم ارائه میگردد .آسمان هفتم مجری تخصصی تورهای متنوع دبی و نمایشگاهی .

 اینترنت یکی از سریع ترین پیشرفت های فنی در سراسر جهان است وامروزه ابزارهای فناوری اطلاعات و استفاده از آن اجتناب ناپذیر است. هر چیزی که ما را احاطه کرده است به نحوی مستقیم یا غیرمستقیم با فناوری اطلاعات مرتبط است یا از آن تشکیل شده است. اگرچه این پیشرفت باعث ارتقای سبک زندگی و پرهیز از کار مردانه می شود، اما گاهی اوقات در موارد جرایم سایبری می تواند بار سنگینی به بار آورد و رشد این فناوری با تهدیدات جدید و جدی برای امنیت خصوصی و عمومی همراه باشد.

شهر بازی کیدزانیا دبی

کافه یخی دبی

گشت شهری ویژه با اتوبوس بیگ باس

نمایشگاه جرایم سایبری امنیت مجازی دبی

کنفرانس بین المللی جرایم  سایبری و امنیت با هدف گردهم آوردن دانشمندان برجسته دانشگاهی، محققان و پژوهشگران برای تبادل و به اشتراک گذاشتن تجربیات و نتایج تحقیقات خود در مورد تمام جنبه های حمله های سایبری و امنیت برگزار می شود. همچنین یک پلت فرم بین رشته‌ای برتر برای محققان، پزشکان و مربیان فراهم می‌کند تا آخرین نوآوری‌ها، روندها و نگرانی‌ها و همچنین چالش‌های عملی و راه‌حل‌های اتخاذ شده در زمینه‌های سایبری و امنیت را ارائه و بحث کنند.


غواصی و ماجرا جویی در دریا

سیاره سبز دبی

لازم به ذکر است که تمام شرکت کنندگان این نمایشگاه می توانند در بهترین و لوکس ترین هتل های اطراف این منطقه نیز به اقامت داشته باشند و از بهترین خدمات ارائه شده نیز بهره مند شوند. همچنین می توانند در ساعات دیگر خود نیز به بازدید از جاذبه های شهر دبی داشته باشند و لحظات فراموش نشدنی را برای خود به ارمغان بیاورند.

 

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی