ارتقا سطح خدمات مراکز گردشگری کیش

ارتقا سطح خدمات مراکز گردشگری کیش

ارتقا سطح خدمات گردشگری در کیش 

هرچند شروع همه گیری کرونا در سال ۱۳۹۹ باعث کاهش ۲۷ درصدی گردشگر به کیش شد ولی این روند در مقایسه با آمارهای سازمان جهانی جهانگردی (unwto) که کاهش حدود ۷۰ درصدی تقاضای گردشگری در سطح جهان و کشورهای اروپا، آمریکا، آفریقا،آسیای میانه و اقیانوسیه را نشان می دهد وضعیت مطلوبتری را نشان می دهد. علاقه مندان با مراجعه به مجله گردشگری آسمان هفتم می توانند اطلاعات خود را راجع به این جزیره مرجانی زیبا به روز رسانی کنند .

در حال حاضر با توجه به بهبود نسبی وضعیت کرونا و همینطور آب و هوای مناسب جزیره کیش و محدودیت های پروازی گردشگران به خارج کشور به دلیل شرایط کرونا و همینطور افزایش نرخ ارز و انجام واکسیناسیون، آمار ورودی گردشگران طی نوروز ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه  سال گذشته افزایشی در حدود ۸۷ درصدی را نشان می دهد.

از طرفی  بر اساس طرح جامع مقصد کیش و چشم انداز تعریف شده تا افق ۱۴۰۴ آمار ورود گردشگران باید به  ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در هر سال برسد بنابراین این جزیره به عنوان قطب گردشگری کشور در حوزه گردشگری نیازمند یک توسعه متوازن و مبتنی بر ظرفیت ها و شرایط و مزایای رقابتی است.

شهر بازی هایلند کیش

کافه یخی کیش

پارک برفی پنگوئن کیش

بر همین اساس برای دستیابی به چشم انداز تعریف شده در طرح جامع ، ضرورت تعریف و ایجاد محصولات جدید گردشگری با توجه به طرح جامع مقصد کیش و بر مبنای گردشگری خلاق مبتنی بر نوآوری و خلاقیت به عنوان نسل جدید گردشگری بعد از گردشگری انبوه و گردشگری فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد.

کیش

دیدنی ها و مکان های پربازدید کیش

تفریحات ورزشی کیش

علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت آسمان هفتم،  متنوع ترین تورهای کیش از اصفهان یا تورهای کیش از تهران را با نازلترین قیمت رزرو کنید.

آخرین تور ها

آخرین تور های کیش