نمایشگاه شهر هوشمند دبی

نمایشگاه شهر هوشمند دبی

شهرهای پایدار هوشمند

شهر پایدار هوشمند چیست؟

بر اساس تعریف ITU، شهر پایدار هوشمند شهری نوآورانه است که از فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات (ICT) و ابزارهای دیگر برای بهبود کیفیت زندگی، کارایی عملیات و خدمات شهری و رقابت‌پذیری استفاده می‌کند و در عین حال اطمینان حاصل می‌کند که نیازهای کنونی را برآورده می‌کند. شهرهای هوشمند محصول تکامل مداوم و تدریجی فناوری‌های اطلاعاتی خواهند بود که ما قبلاً در زندگی روزمره خود با آن آشنا هستیم. ابوظبی و دبی به عنوان هوشمندترین شهرها در منطقه خاورمیانه  «شاخص شهر هوشمند 2022» رتبه بندی شده اند.با مراجعه به سایت آسمان هفتم ، از بهترین و متنوع ترین تورهای نمایشگاهی دبی برخردار شوید .

https://asemanhaftom.ir/post/blog

نمایشگاه شهر هوشمند دبی smartcities مکانی مناسب برای شهروندان و سازمان ها و بازدید کنندگان فراهم می کند تا روندهای نوظهور جهان آینده را در شهرهای آینده کشف کنند. تاریخ نمایشگاه شهر هوشمند دبی smartcities از 15 لغایت 16 فوریه 2023 مصادف با 26الی 27 بهمن 1401می باشد.جهت مشاهده ی اطلاعات کامل این نمایشگاه با آسمان هفتم  برگزار کننده تخصصی تور نمایشگاههای دبی همراه باشید.

نمایشگاه شهر هوشمند دبی

شهر بازی کیدزانیا دبی

موزه مادام توسو دبی

نمایشگاه شهر هوشمند 2023 شما را قادر می سازد تا تحول دیجیتال خدمات شهری را از طریق استفاده از تجزیه و تحلیل داده های بزرگ، اینترنت اشیا (IoT)، بلاک چین، 5G، مدل های تامین مالی شهر هوشمند، مشارکت عمومی و خصوصی (PPP)، امنیت سایبری، و مصنوعی درک کنید.این رویداد محل تجمع دولت‌ها، شرکت‌ها، کارآفرینان و بخش‌های شرکتی است که در آن راه‌حل‌ها و چالش‌های شهر هوشمند مورد بررسی قرار خواهند گرفت. شرکت‌ها فرصتی برای نمایش پروژه‌های خود و یافتن راه‌حل‌های جدید و جایی که شرکت‌ها تجارت هوشمندانه انجام می‌دهند، خواهند داشت.

 

مریکال گاردن دبی

دهکده جهانی دبی

برنامه کنفرانس نمایشگاه شهر هوشمند دبی smartcities

شبکه هوشمند، حمل و نقل هوشمند، سلامت هوشمند، سیستم های مدیریت ساختمان هوشمند، اینترنت اشیاء سازمانی، محاسبات، تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و حکمرانی هوشمند را پوشش می دهد.

هدف از کنفرانس و نمایشگاه شهر هوشمند دبی smartcities آموزش مردم نسبت به شهرهای هوشمند و فن‌آوری‌های برنامه‌ریزی شهری، تلاش برای نوآوری، ترویج راه‌حل‌های تجاری نوآورانه و ایجاد ارتباط با هزاران شرکت‌کننده از سراسر جهان است.علاوه بر این، این رویداد برای شرکت‌های بخش خصوصی که مایل به مشارکت در توسعه شهرهای هوشمند هستند نیز مفید است.

موزه آینده دبی

تورهای متنوع و گروهی دبی با آسمان هفتم

موضوعات کنفرانس

    شهر هوشمند
    اهداف توسعه پایدار (SDGs)
    هوش تجاری
    تحول دیجیتال
    امنیت سایبری
    هوش مصنوعی
    ساختمان های هوشمند
    حمل و نقل هوشمند
    ابزارهای هوشمند
    بلاک چین
    ارزهای آینده

لازم به ذکر است که تمام شرکت کنندگان این نمایشگاه می توانند در بهترین و لوکس ترین هتل های اطراف این منطقه نیز به اقامت داشته باشند و از بهترین خدمات ارائه شده نیز بهره مند شوند. همچنین می توانند در ساعات دیگر خود نیز به بازدید از جاذبه های شهر دبی داشته باشند و لحظات فراموش نشدنی را برای خود به ارمغان بیاورند.

مکان:  مرکز نمایشگاهی و همایش  های بین المللی دبی

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی