نمایشگاه لباس عروس دبی

نمایشگاه لباس عروس دبی

نمایشگاه لباس عروس دبی


نمایشگاه عروس ولباس عروس دبی پیشروترین و برجسته ترین رویداد سالانه عروسی در خاورمیانه است که همه ساله در امارات متحده شهر دبی برگزار می شود . هر ساله بیش از 300 غرفه دار اصلی در این نمایشگاه شرکت می کنند که شامل طراحان مد، آرایشگران و برنامه ریزان عروسی هستند. سایر غرفه داران شامل عکاسان، گل فروشان، هماهنگ کننده های عروسی، حرفه ای های لباس عروس  و همچنین لوازم جانبی مد، زیبایی و مراقبت از پوست و متخصصان مد لباس عروس هستند. گردشگران و بازدید کنندگان می توانند با مراجعه به سایت آسمان هفتم و خرید تورهای متنوع دبی ویژه نمایشگاه  به راحتی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به محل برگزاری نمایشگاه برسانند.

نمایشگاه لباس عروس دبی

پرواز روی آب با فلای برد دبی

رستورانهای غیر معمول دبی

نمایشگاه عروس دبی، شکوه و جلال، عظمت و زیبایی را یکجا زیر یک سقف گرد هم می آورد .بیش از 23000 نفر از تمام کسانی که قرار است در آینده عروس شوند تا متخصصین مد لباس از این رویداد شلوغ اما بسیار مفیدبازدید می کنند .این نمایشگاه در تاریخ 10الی 12 فوریه 2023مصادف با 21 الی 23 بهمن 1401با حضور کارشناسان، طراحان مشهور و بیشترین برندهای تجاری،در شهر دبی برگزار می شود وتنها رویدادی است که در آن می توانید به آرزوهای خود تحقق ببخشید.

گشت تفریحی با کشتی کروز مارینا

دلفیناریوم دبی

 این رویداد تجاری و هنری، همه چیز را از جدیدترین طراحان لباس شب و لباس های سنتی تا محل برگزاری مراسم های فراموش نشدنی عروسی و حتی مقاصد زیبا و خوش منظره مسافرت های ماه عسل به نمایش می گذارد. قلب این نمایشگاه جایی است که شما می توانید شاهد گردهمایی شورانگیز طراحان لباس برجسته بین المللی و حومه ای باشید که آخرین مجموعه خیره کننده طراحی لباس های زنانه، لباس های عروس و شب و همینطور لباس های سنتی خود را به نمایش می گذارند.
 

بزرگترین چرخ و فلک دنیا

بالن سواری بر فراز صحرای دبی

غرفه های نمایشگاه عروسی دبی

    عبا و شیله زنانه
    لباس های سنتی
    لباس های مجلسی(عروسی، شب، آسیایی، بچه گانه)
    جواهرات و ساعت
    لباس خواب زنانه
    هتل ها و اماکن برگزاری
    برنامه ریزان و تزئین کنندگان گل مراسم عروسی
    تهیه غذا (کیک، شیرینی و شکلات)
    عکاسی و فیلمبرداری
    مسافرت و گردشگری
    لوازم منزل
    لوازم جانبی مد و عروسی
    هدایای عروسی
    عطر و عود عربی
    مراقبت های مو و لوازم جانبی
    زیبایی شناسی پزشکی
    زیبایی (لوازم آرایش/ مراقبت ناخن)

لازم به ذکر است که تمام شرکت کنندگان این نمایشگاه می توانند در بهترین و لوکس ترین هتل های اطراف این منطقه نیز به اقامت داشته باشند و از بهترین خدمات ارائه شده نیز بهره مند شوند. همچنین می توانند در ساعات دیگر خود نیز به بازدید از جاذبه های شهر دبی داشته باشند و لحظات فراموش نشدنی را برای خود به ارمغان بیاورند.

 

 

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی