نمایشگاه تجهیزات دندان پزشکی دبی

نمایشگاه تجهیزات دندان پزشکی دبی

نمایشگاه تجهیزات دندان پزشکی دبی

شهر دبی در طول سال چندین نمایشگاه و رویداد را برگزار می کند و از این طریق میزبانی هزاران نفر را به عهده دارد که یکی از مهمترین این رویدادها را نمایشگاه دندانپزشکی دبی تشکیل داده است .نمایشگاه دندانپزشکی دبی (AEEDC) بزرگترین و برجسته ترین نمایشگاه دندانپزشکی در خاورمیانه، شمال آفریقا و منطقه جنوب آسیا محسوب می شود و از مهمترین و باشکوه ترین نمایشگاه ها و رویدادهای جهانی می باشد که سالانه در شهر دبی برگزار می شود.مسافران و علاقه مندانی که به دنبال شرکت در نمایشگاه دندانپزشکی دبی هستند، می توانند با مراجعه به سایت آسمان هفتم و خرید تورهای متنوع دبی ویژه نمایشگاه  به راحتی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به محل برگزاری نمایشگاه برسانند.

نمایشگاه تجهیزات دندان پزشکی دبی

پارک آبی آتلانتیس

برج العرب دبی

این رویداد 66000 شرکت‌کننده از 155 کشور را به خود جذب می‌کند و 4800 محصول پیشرفته را به نمایش می‌گذارد.هر ساله این نمایشگاه بهترین جایگاه را برای  هزاران  نفر از افراد حرفه ای و متخصصان حوزه  دهان و دندان فراهم می آورد تا دانش خود را به روز نمایند، شبکه ارتباطی ایجاد کنند و علاوه بر تعامل، همکاری های تجاری جدید آغاز نمایند. کنفرانس دندانپزشکی دبی برنامه علمی بسیار جامعی ارائه خواهد داد که آخرین موضوعات و موارد بالینی در حوزه دندانپزشکی را پوشش می دهد. برنامه های موجود در نمایشگاه و کنفرانس دندانپزشکی دبی بر به روزترین اطلاعات علمی و راهکارهای پیشرفته دندانپزشکی تمرکز خواهند داشت.این نمایشگاه در 7 الی 9 فوریه 2023 مصادف با 18 الی 20 بهمن 1401 در دبی برگزار می شود.

شهر بازی کیدزانیا دبی

موزه مادام توسو دبی

مهمترین افراد شرکت کننده در  نمایشگاه دندانپزشکی دبی

 متخصصان دندانپزشکی، دندانپزشکان عمومی ، دستیاران دندانپزشکی، دانشجویان دندانپزشکی، کارمندان و استادان دندانپزشکی، مدیران بیمارستان ها، تولیدکنندگان صنایع دندانپزشکی و ... شما نیز می توانید به راحتی در این نمایشگاه شرکت کرده و بهترین تجربیات را از این رویداد به دست بیاورید.
 

پارک آبی یاس ابوظبی

موزه آینده دبی

 از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که در نمایشگاه دندانپزشکی دبی وجود دارد

  زیبا شناسایی ، بیهوشی، جراحی فک و دهان، دندانپزشکی لیزری، فناوری آزمایشگاهی دندان، بهداشت دندان، ارگونومی دندان، لثه درمانی، دندانسازی ارتودنسی، دندانپزشکی کودکان، رباتیک در دندانپزشکی، آسیب شناسی دهانی، عکسبرداری دهانی، ایمپلنتولوژی و اندودونتیک اشاره کرد. که هر کدام از این موضوعات از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی می باشد که بسیاری از متخصصان به دنبال آن هستند و می توانند با شرکت در این نمایشگاه به مقصود مورد نظر خود دست پیدا کنند.

پارک مریکال گاردن دبی

اسکی روی برف در دل کویر دبی

نمایشگاه تجهیزات دندان پزشکی دبی

مسافران و علاقه مندانی که به دنبال شرکت در نمایشگاه دندانپزشکی دبی هستند، می توانند با مراجعه به سایت آسمان هفتم و خرید تورهای متنوع دبی ویژه نمایشگاه  به راحتی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به محل برگزاری نمایشگاه برسانند و لحظات بسیار بی نظیر و هیجان انگیزی را برای خود به ارمغان بیاورند.  لازم به ذکر است که تمام شرکت کنندگان این نمایشگاه می توانند در بهترین و لوکس ترین هتل های اطراف این منطقه نیز به اقامت داشته باشند و از بهترین خدمات ارائه شده نیز بهره مند شوند. همچنین می توانند در ساعات دیگر خود نیز به بازدید از جاذبه های شهر دبی داشته باشند و لحظات فراموش نشدنی را برای خود به ارمغان بیاورند.

مکان:  مرکز نمایشگاهی و همایش  های بین المللی دبی

برای اطلاعات تخصصی تر:

سایت نمایشگاه ایدک(AEEDC) دبی

آخرین تور ها

آخرین تور های دبی